מתנתקים מהעולם – 5 מקומות פרטיים באופן מוחלט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-01-2019
מתנתקים מהעולם – 5 מקומות פרטיים באופן מוחלט

ולפעמים, זוגיות צריכה שקט. החופשה הזו היא שלכם ומותר לכם להיות סנובים, לא לראות ולא לשמוע אף אדם מלבדכם.
צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד הם מצרך גדול ונדיר מאוד שההצלחה שלו תלויה פעמים רבות בפרטיות. מול נוף שקט ומדהים, עם בריכה וג'קוזי פרטיים ואירוח אישי מדהים במיוחד, אספנו חמישה מקומות למתבודדים אמיתיים:

כליל הנוף – רוצים להתרחק מהצילווילזציה? בבקשה. הרי לכם צימר נסתר בתוך החורש הטבעי של מושב כליל (גליל מערבי) שלא רק משקיף לנוף טבעי וייחודי, אלא מכיל גם סביבת גן פרטית שאף אחד לא יכול להגיע אליה. חוץ מהמארחים המקסימים כמובן, שיגישו אליה את ארוחת הבוקר. יש לכם בריכה פרטית ומדהימה מאבן טבעית, חשמל באנרגיה סולרית ופירות מן העץ בהתאם לגישה האקולוגית של המושב ומרחב של לא פחות מארבעה דונמים להסתובב בו.

אלין סוויטת יוקרה – אם חיפשתם צימרים לזוגות עם ג'קוזי ספא תחת כיפת השמיים ומבלי שאף אחד יוכל להציץ מהגדר, זה בהחלט המקום. על תצפית ייחודית ליער שפר, אמירים והכנרת, מתנוססת הסוויטה היפה ומציעה לאורחיה סביבה נטולת אדם עם בריכה וג'קוזי ספא לשכשך בהם מתי שתרצו. אף שכן לא יפתח את החלון ויצעק עליכם שמאוחר ואם אתם מהטיפוסים של עלאש בשבת, תרגישו חופשי להעלות עשן. אף אחד לא ירגיש.

מיטת שינה רומנטית ואיכותית


אורבן – לפעמים נראה כאילו סוויטת הבוטיק הזו בכלל התחילה כדירת עשירים במרכז תל אביב והתעופפה הישר אל נקודה פסטורלית באמצע היער בכפר ורדים. מבפנים אינטימיות מוחלטת לזוגות חובבי פרטיות ועיצוב ומבחוץ חגיגה מושלמת של בריכה וג'קוזי ספא פרטיים, שחוגגים את היופי של החורש הטבעי שנמצא סביבכם. 

בקתה בגליל – כמו אירופה, רק בארץ. בקתת עץ קלאסית אירופאית מקסימה ואיכותית מחכה לכם באמצע המרחבים הירוקים והמרעננים של שומרה (גליל מערבי) ומבטיחה שכאן אף אחד לא יציק לכם ואין סיכוי שתשמעו רעש צופרים או אנשים הולכים ברחוב מעבר לגדר. הבקתה בסגנון "חוטבי עצים כמו פעם", עשויה עץ פראי וכוללת ג'קוזי ובריכת שחייה פרטית.

אי שם בכליל – נו, קדימה. תנו צעקה. מי שיענה בחזרה הוא רק ההד. או הסוסים מהחווה הפרטית של המקום. מדובר בצימר שנמצא בתוך שטח פרטי עצום ביותר והוא אחד המבודדים שפגשנו אי פעם. מעוצב, אמנותי ונושם טבע, להבדיל מהרבה צימרים יוקרתיים לזוגות בלבדשמלאים בפאר והדר, אי שם בכליל מתאפיין בביתיות, החמימות והאינטימיות שכה דרושים לכם כדי להיות הרפתקנים ורומנטיים בדיוק כמו שרציתם.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים