מתחתנים? מזל טוב! צימרים לפני החתונה לזוגות מאורסים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-10-2019
מתחתנים? מזל טוב! צימרים לפני החתונה לזוגות מאורסים

זוגות מאורסים מכירים היטב את הלחץ והאינטנסיביות שמלווים אותם בכל הארגונים לאירוע ולכן אין שום סיבה שהם יוותרו על סופ"ש נעים מחוץ למעגל ההתחייבויות כדי להזכיר לעצמם שהבילוי השקט והנעים בלי אף אחד, הוא בסופו של דבר חלק בלתי נפרד מהזוגיות ומה שמלבה אותה לאורך שנים. אספנו כמה צימרים רומנטיים לזוגות מאורסים שיתאימו למנוחה המושלמת, לפינוקים והאהבה:

ירח לבן – לזוגות שזקוקים לדממת אלחוט מהעולם החיצון


הרבה סוויטות ברשת מתהדרות ב"פרטיות מלאה" אבל בפועל הן צופות למרפסת של הצימר השכן, חולקות בריכה משותפת או סובלות ממפגש עם עוברי אורח שנמצאים ברחוב, ממש מעבר לגדר. לעומתם, סוויטת ירח לבן היא פרטית ב-א-מ-ת: מוקפת חומה אלגנטית שמאחוריה קו נוף ירוק ומרהיב ללא שום מבנה באופק הפתוח, מכילה בריכה איכותית (מחוממת ומקורה) וגם ג'קוזי ספא ולמעשה מהווה מפלט רומנטי שבו אין צורך לתת דין וחשבון לאף אחד. 

אחוזת מיא – לזוגות שרוצים חופשה בסטייל שאפשר לקנא בו


אין שום סיבה שתוותרו על התלהבות משותפת מהאירוע המיוחד ואם מתחשק לכם לבלות יחד במקום יוקרתי ופוטוגני, כאן תמצאו 3 צימרים רומנטיים בעיצוב נוצץ הכוללים בריכת "נהר" חיצונית (40 מטרים!) הנושקת לגדה מקבילה למשתזפים והמתפננים ומסתירה בין זרם המים גם בריכה פרטית לכל יחידה. 

סוויטת ספא על הנחל – לזוגות שזקוקים לשחרור והרפיה


הלחץ והמתח לא תמיד עושים טוב לעור הפנים ואם אתם זקוקים לרגיעה לפני שצוללים חזרה לשגרת התכנונים, ספא על הנחל הוא מקום נפלא שבו תוכלו גם לנפוש וגם לזכות למסאז'ים ופינוקי ספא מכל זן וסוג. לא מדובר במתחם צימרים רומנטיים אלא בסוויטה אחת בלבד מול הנוף, עם בריכה, ספא זרמים, סאונה, חדר עיסויים (ומטפלים מקצועיים שייקראו לכאן בשעה שתבקשו) וכל מה שצריך כדי לשחרר את מה שתפוס, לנוח ולהירגע.

עיסוי איכותי בחדר הטיפולים המותאם.


סוויטת david's– לזוגות שמחפשים רומנטיקה "כמו פעם"

לנתק את הסלולרי, להימלט מהעולם ולהתמקד בזוגיות. כן, זה בהחלט אפשרי בסוויטת david's המפנקת, ששוכנת בסביבה כפרית נעימה וסולידית. הסוויטה בנויה במראה נוסטלגי המשולב ב"זריקות" עיצוב עדכניות. מתאימה מאוד לנחים והמסתלבטים שלא מעוניינים בנופש צימרים רומנטייםהכולל מתחם משותף למספר יחידות, אלא יחידה אחת רומנטית ופרקטית עם מרפסת מול הנוף, ג'קוזי ספא והמון, המון אינטימיות. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים