חוויה זוגית אקסטרימית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2018
חוויה זוגית אקסטרימית

זמן לקצת אקשן


חניתם את הרכב בחנייה הפרטית, הוצאתם את המזוודות והגעתם לצימרים לזוגות בגליל המערבי, "מה יש לעשות פה?" אתם שואלים תוך גירוד קל בראש וצפייה בנופים הירוקים והפסטורליים הנפרשים לפני עיניכם, חוברת אטרקציות עם הנחות מיוחדות מונחת כבר בצימר הרומנטי שלכם ואם זה לא מספיק אנחנו פה בשביל לעשות לכם את העניינים לפשוטים וקלים יותר.


מחמם את הלב, מנקה את הראש: חמאם גטאס


לצד מסעדת דגים בעיר עכו הוקם חמאם טורקי ייחודי ומפנק המוציא אתכם למסע בתקופת המלכות העתיקה בזכות העיצוב המרשים, עמודי תמך רומיים, ברזי זהב, קירות אבן, גרם מדרגות יפהפה ועוד. 

לחוויה הייחודית רצוי להגיע עם בן זוג בעל ראש פתוח משום שבמקום יעניקו לכם טיפולים ועיסויים מיוחדים שסביר להניח שלא עברתם אלא אם כן קפצתם לבקר בטורקיה בחמאם מקומי ומקצועי. 

עם הגעתכם למקום יעטפו אתכם בבד טורקי מסורתי על מנת לגרום לכם להתהלך בחופשיות ובנינוחות במתחם החמאם, העיסוי המפנק שיעניקו לכם יהיה על גבי מיטת שיש חמה תוך כדי קרצוף הגוף והמרצת מחזור הדם, לאחר מכן תוכלו לבחור בסגנון עיסוי מועדף עליכם, לרחוץ במקלחות האותנטיות של המקום ולבסוף ליהנות ממתקני הספא הכוללים ג'קוזי מרהיב מפנק, סאונה רטובה וסאונה יבשה.

חווית קצף מרהיבה ורומנטית- מושלמת עבור זוגות היוצאים לנופש אינטימי בצימר בגליל המערבי.


גקוזי ספא מרובע ענק מול הטבע והנוף


טיולי רייזרים מרתקים ומרעננים לזוגות: רייזר בר


אם בחרתם בצימרים לזוגות בגליל העליון ולא ידעתם לאיזו אטרקציה ללכת מבין השלל הרחב, רייזר בר הינה אטרקציה שלא כדאי לכם לוותר עליה! חוויה זוגית אקסטרימית יוצאת מן הכלל.

טיולי הרייזרים עוברים באתרים יפים ומתויירים בארץ, אגמון החולה המפורסם, הבניאס, נחל דישון ועוד מקומות רבים וטובים.

לכל מסע כזה מתלווה מדריך מיומן ומנוסה שיוביל אתכם אל מקומות נסתרים ופינות שכשוך בטבע שירעננו אתכם בהם אפשר לפרוס פיקניק מושלם בטבע וליהנות מסיפורים מרתקים על האזור.

הרייזר מעניק חווית שטח זריזה וקלילה שניתן לתמרן את הדרך ללא כל התאמצות של הנהג, בעל הגנה מקסימאלית לנוסעים, חגורות בטיחות וקשת התהפכות שתמנע מכם פגיעות מיותרות(כמובן שאין צורך לומר אך נזכיר בכל זאת שאין שום סיבה לנהוג בפרעות ובמהירות כשאתם לא מכירים את הכלי).


החוויות המרתקות של הצפון יקשטו לכם את החופשה הזוגית והרומנטית שלכם בקשת צבעים רחבה ומגוונת ויבטיחו לכם חופשה מעניינת וכזאת שתדברו עליה עוד הרבה זמן...


 


 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים