אהבה, פתאום היא מתפרצת: צימרים מומלצים לזוגות – ספיישל קיץ 2017

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2017
אהבה, פתאום היא מתפרצת: צימרים מומלצים לזוגות – ספיישל קיץ 2017

צימרים לזוגות עם בריכה גדולה ומהממת, מתחם גן מעוצב ומלבלב, פינוקים קייציים כמו אבטיח ואולי גם שייק מרענן, מיטה ענקית ליד המזגן. מה עוד אפשר לבקש מחופשת הקיץ המדהימה שלנו עם בני הזוג? האמת היא... שאפשר לבקש עוד המון! כי כשזה נוגע לחוויה הרומנטית שלנו, יש לנו המון דרישות וציפיות מוצדקות לחלוטין, כדי להעביר את החופשה הזאת בצורה מושלמת וללא פשרות. צימרים מומלצים לזוגות הם אלו שיודעים בדיוק כיצד להגיש חופשה מושלמת שכזו. הם משאירים עלינו רושם טוב ואנו מאמינים שישאירו מעכשיו גם עליכם. מי אמר שקיץ הוא לא עונה רומנטית? קבלו את מצעד הצימרים הכי שווים לקיץ 2017. הולך להיות לוהט...


הלוקיישן הטוב מכולם – שלושת הגדולים:


השמש הקסומה – כשאתם מחפשים צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד, מה מושך אתכם באמת? האם זה חלל השינה המרווח או אולי הבריכה הפרטית מול הנוף הפנורמי? בכל מקרה, לסוויטת השמש הקסומה יש גם מזה וגם מזה: סוויטה פרטית ומבודדת לזוג אחד בלבד, שוכנת "על הגובה", מול נוף פנורמי גלילי עצום ומרהיב. הסוויטה מציעה בריכה חלומית וג'קוזי ספא, אירוח משובח והמון אפשרויות בילוי נגישות וקרובות, בזכות מיקומה במושב עין יעקב שבגליל המערבי.


סוויטות בשיא הנוף – והנה מקום נפלא שעומד לקרר אתכם היטב מהלחות הדביקה של יולי – אוגוסט. שני צימרים מומלצים לזוגות, גם הם מול נופים נפלאים וירוקים שמתהדר בהם מושב כפר חנניה הפסטורלי שבגליל התחתון. זה הזמן לצרף אליכם לחוויה זוג חברים ולהתענג על מתחם נופש מעוצב, סופר רומנטי ופרטי רק לכם! בחוץ מחכה כבר בריכת השחייה ומבפנים – כל אמצעי רומנטי מפנק ואיכותי שיעביר לכם בכיף את הזמן זה עם זו.


גמליורט – תמיד אמרנו שמתחמי צימרים לזוגות ברמת הגולן הם סיפורי אהבה מושלמים. יש משהו באוויר המשכר כאן שגורם לכולנו להתאהב. אולי זה גם קשור לכמה יקבים סמוכים אבל בהחלט נסכים שהנוף, השלווה וחוויית האירוח היוקרתית עושים כאן הרבה מהעבודה. וגמליורט עובדת כמו קסם! שתי סוויטות נפרדות לחלוטין, לכל אחת מתחם גן גדול הכולל בריכת שחייה מפנקת והאט טאב, עיצוב אותנטי מיוחד, ים של פינוקים ואירוח חווייתי וטוב. חוץ ממתחם צימרים מומלצים לזוגות בחום, תמצאו גם שלל אטרקציות מומלצות, את שמורת גמלא הייחודית במרחק יריקה ואיך לא, את הכנרת המדהימה על שלל חופיה המענגים.


הז'קוזי ביורט המיוחד לזוגות במעלה גמלא


צימרים מומלצים לזוגות – בחירת הקהל:


אצולת הנוף – שני צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד הוקמו במושב יערה שבגליל המערבי. שני הצימרים הללו, שכבר זכו פעמים רבות כחביבי הקהל, עדיין ממשיכים לייצר אנרגיה פנטסטית עבור האורחים שלהם ולהרעיף עליהם תפנוקים, נשנושים והפתעות ללא גבול. ככה זה כשאתה משקיע באורחים שלך ובאמת מכל הלב. באצולת הנוף יש תמורה לכל שקל והיא לא נגמרת רק בסופלה שפתאום ימצא את דרכו למרכז החדר. יש כאן לכל סוויטה בריכה מרהיבה משלה, חצר גדולה וירוקה מול הנוף ומתחם פנים בעיצוב יפני מקורי, מודרני ואופנתי.


אחוזת טוהר – ולקינוח, מתחם צימרים מומלצים לזוגות שאפשר לתאר כגיבור על אמיתי! מתחם ענק, מבודד, יוקרתי, עוצמתי ביותר המונח על רקע נופי הגליל המהפנטים. את התיאורים שלנו ממש לא תצטרכו לאחר שתמהרו לצפות בתמונות המקום, אז רק נוסיף שאירוח כאן בהחלט ישאיר אתכם עם חוויה מסוג אחר, טעם של עוד והרבה, הרבה רומנטיקת קיץ משובחת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים