מושלם או מוגזם? השווינו בין 5 צימרים לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
מושלם או מוגזם? השווינו בין 5 צימרים לזוגות

לא טוב היות האדם לבדו ובוודאי שלא במהלך הנופש! אנחנו צריכים את בני הזוג שלנו איתנו בכל נופש שכולל צימרים עם בריכה פרטית, ריהוט מסוגנן ושולחן מרווח מספיק לקבל בו את ארוחת הבוקר. אך אין ספק שחלק גדול מהחוויה הוא דווקא התחושה המופשטת, זו שאי אפשר להעביר במילים. נקרא לזה ההרגשה האישית שבתוך מתחם האירוח. כדי שהחופשה שלנו באמת תהיה מיוחדת ויוצאת מן הכלל, מישהו חייב לשדר לנו את כל הרומנטיקה והאנרגיות הטובות כי בלעדיהן, זה ממש לא משנה עד כמה חדר השינה מעוצב מדהים והבריכה חלומית – משהו בכל זאת חסר. אז אספנו 5 צימרים לזוגות, לכל אחד חסרונות ויתרונות ולבסוף מצאנו את המנצח ללא רבב שחובה לבקר בו! שנתחיל?


צימרים לזוגות – טופ 5 הטובים ביותר:


סיאלו

על מה מדובר: סוויטה פרטית מודרנית, מרהיבה וגדולה לזוג אחד בלבד. יש בריכה וג'קוזי ספא זרמים, חדר שינה מפנק ואבזור מלא.

יתרונות: פרטי לחלוטין, מעוצב באופן מרהיב, מושלם להפתעות מיוחדות ולחגיגות.

חסרונות: הנוף חלקי, ניתן לצפייה רק אם מציצים מעבר לגדר.

ניקוד כולל: 8.7

 

פיאצה דל סול

על מה מדובר: 3 סוויטות מרהיבות, לכל אחת סגנון עיצובי שונה. פטיו ג'קוזי חלומי בשתיים מתוך שלוש הסוויטות, בריכת שחייה פרטית בשלישית בלבד. בנוסף בריכה חיצונית יוקרתית בסגנון רומי מרהיב.

יתרונות: הייחודיות של המקום היא החוויה הקולינרית החל מארוחת הבוקר ועד הסטודיו לאמנויות האוכל שבמתחם, בו תוכלו להזמין ארוחות שף ללא הגבלה ולפי טעמכם האישי.

חסרונות: הבריכה החיצונית לא גדולה במיוחד וכן מוצלת חלקית. פחות אידיאלי למחפשים צימרים לזוגות עם בריכה כאטרקציה המרכזית.

ניקוד כולל: 9.1


הבריכה הפרטית בסוויטה הטוסקנית בפיאצה דל סול בחד נס

 

בקתה בשמורה

על מה מדובר: אווירה כפרית כהלכתה בתוך בקתת עץ מבודדת ונעימה במיוחד, ג'קוזי רומנטי, בריכה פרטית נעימה רק לכם ונוף ירוק מקסים מהחצר.

יתרונות: מידה רבה של פרטיות וחוויה מושלמת לחובבי הטבע והכפר.

חסרונות: בהשוואה להרבה צימרים עם בריכה פרטית, המקום מעט מינימליסטי, מתהדר בפשטותו וזה לא תמיד מתאים לחובבי היוקרה והרמה הגבוהה. לשיקולכם.

ניקוד כולל: 8.5

 

חלום בלבן

על מה מדובר: שני צימרים לזוגותבעיצוב פרובאנס עוצר נשימה, עם מתחם גן חדיש הכולל בריכה יוקרתית וג'קוזי ספא זרמים.

יתרונות: האירוח ברמת חמישה כוכבים, ארוחת הבוקר מגוונת ביותר, הפינוקים ללא הרף והסטייל מטריף.

חסרונות: המחיר אינו נמוך אך מדובר ביוקרה במלוא מובן המילה. מתאים אך ורק לאנשים שלא מעוניינים לחסוך מעצמם ולקבל תמורה מלאה לכל שקל.

ניקוד כולל: 9.7

 

ראש פינת נוי

על מה מדובר: שלושה צימרים בגליל עליון שישאירו אתכם בפה פעור! שניים מהם בנויים בעיצוב ובהשראה דרום אפריקאית, בעוד שהשלישי מעוצב כסוויטת נשיאים איטלקית. לכל סוויטה מתחם גן עם בריכה פרטית מעוצבת ומדשאה גדולה.

יתרונות: מיקום מצטיין (ראש פינה), נגיש לנכים, עם יחס פרטיות גבוה ואירוח ברמה גבוהה מאוד. כמו כן מותר להגיע עם חיות המחמד!

חסרונות: הפעם אין. פשוט אין.

ניקוד: 10

 

ולסיכום,

 

אז מבין עשרות של צימרים מומלצים באזורי הצפון, בחרנו בראש פינת נוי כמנצח המופתי של מתחמי האירוח הרומנטיים ביותר. זה לא באמת אומר שאך ורק כאן תזכו לנופש המושלם ולמידה הרבה ביותר של רומנטיקה ומחוות זוגיות, אך זהו בעצם מדד אפשרי לכם, המחפשים צימרים לזוגות ומעוניינים לקבל אך ורק את הטוב ביותר!

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים