שף פרטי- ארוחה הכי רומנטית שיש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-04-2018
שף פרטי- ארוחה הכי רומנטית שיש

בילוי רומנטי זוגי עם ארוחה של שף פרטי.


רוצים ליהנות מארוחת גורמה מבלי לצאת מהבית?! שף פרטי בעל ניסיון עשיר ומנות שמצטלמות פשוט מושלם יגיע לבשל לכם בצימר ארוחה רומנטית וקסומה, מול עיניכם! פינוק כזה לא יצא לכם בכל יום... אז אם כבר חופשה רומנטית בצימר לזוגות תבקשו להזמין ארוחת שף פרטית.


ארוחת גורמה עד לפתח הצימר 


כמה פעמים הגעתם לצימר ולא היה לכם כוח להוציא את הרגל מהחדר? כמה פעמים שאלתם את בעלי הבית האם יש מסעדה קרובה ואיכותית בה אפשר לאכול ארוחת ערב טעימה ומשובחת בלי לנסוע כמה קילומטרים? כנראה שהרבה מאוד, וזה הגיוני, זה קורה לכולנו. כשאנחנו מגיעים לצימר אנחנו מחפשים את השקט, השלווה והפינוק כמובן, שאין דבר יותר מפנק מלקבל ארוחת גורמה עד לפתח הדלת? שלא נדבר בכלל על כך ששף מנוסה מגיע לבשל בעצמו בתוך יחידת האירוח שלנו?!! אין מילים, זה פינוק ללא פשרות.


בואו נדבר על הנושא החשוב מכל- המחירים. אנחנו יודעים שכל ארוחה היום, אפילו במסעדה פשוטה, עולה כמה מאות שקלים לזוג... אז במקרה הזה מבטיחים לכם שהארוחה לא תעלה על המחיר במסעדת גורמה ועם זאת תקבלו את אותה הרמה בדיוק ובשירות אקספרס עד הבית.


שף פרטי במרפסת של סוויטת W


ומה לגבי התפריט?


ארוחות שף כוללות מגוון רחב של אפשרויות שיוצגו בפניכם על ידו, בשיחת טלפון אחת תוכלו לברר מול השף הפרטי עלויות, כמויות, תפריט מדויק ומרכיבים, כך תדעו להיערך בהתאם ולבחור את התפריט המתאים לכם עפ"י העדפותיכם האישיות. בנוסף, חשוב לברר עוד בשיחת הטלפון את המחיר, במידה ונאמר מחיר X בהתחלה עבור ארוחת שף טייק אווי ולאחר מכן הוצע לכם שף עד הבית(מגיע ומבשל אצלכם) המחיר כמובן משתנה בהתאם, זכרו שהמחיר שנאמר בהתחלה שייך לעסקת חבילה אחרת, לכן מומלץ לחזור ולוודא את המחיר כל פעם מחדש על מנת שלא יהיו אי נעימויות לאחר שהאוכל יושב בבטן.


עוד יתרון מרהיב לזכות ארוחות השף הינו הבחירה החופשית. מכיוון שהשף למעשה "מושכר" אצלכם למשך הערב, תוכלו לבחור את המנות הספציפיות שתרצו בהתאם לתפריט המוצע על ידו ולשלוט במרכיבים במידה ולאחד הסועדים יש בעיה או אלרגיה עם מרכיב כזה או אחר.


ארוחות שף הינן פתרון מצוין לאלו המעוניינים להישאר בפינה השקטה שלהם ולנצל את הצימר הזוגי והיוקרתי עד תום, ארוחות מפוארות וטעימות מבלי לצאת מהבית!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים