בחוץ גשום, בפנים לוהט: עשרת הצימרים הכי רומנטיים לחורף 2018

מאת: צוות התוכן של צימרטופ29-10-2017
בחוץ גשום, בפנים לוהט: עשרת הצימרים הכי רומנטיים לחורף 2018

המבול בחוץ לא מפסיק לרדת ומהחלון רואים את צמרת העץ הכי גדול בחצר מתנפנפת לכל הכיוונים. בכלל לא קר , כי אתם כבר ממזמן בתוך הג'קוזי החם. יש קצת לחות על הפנים מהאדים ובידיים עם האצבעות המכווצות מרוב זמן במים יש כוס יין, כשברקע כמה נרות ומוזיקה. החיים יפים. מה עוד אפשר לבקש.


אם הפנטזיה הזו מדברת אליכם (ואין שום סיבה שלא) – כדאי שתתחילו לחשוב על הפינוקים הקטנים והנעימים שיעשו לכם את החורף הקרוב. הנה 10 מקומות מושלמים להגשים בהם את החזון, צימרים לזוגות בצפון:


נועם בגליל, סוויטת רימון – ג'קוזי מרובע גדול שצופה לנוף ירוק מהפנט, נרות ויין גלילי משובח הם עיקר החוויה. בהפוגה מהגשמים תוכלו לשבת במרפסת מול הנוף היפה וליהנות מקפה טוב ושאר נשנושים שנמצאים כאן עבורכם.


טרה רוגע, סוויטת נטלי – נחשקת ומדהימה, מציעה ג'קוזי ספא פנימי עצום בתוך החדר עם מיקום חלומי של כרבע שעה בלבד

מאתר החרמון! בסוויטה נמצאים בנוסף קמין, פירות ויין, כאשר הכל מלווה באופציה לנוף מושלג יפהפה סביבכם, צימר לזוג באווירה רומנטית ואינטימית.


אופוריה, סוויטות זוגיות – חופשת חורף אידיאלית! סוויטת עץ ואבן יוקרתית, חמימה ומפנקת במיוחד, כוללת קמין סופר מחמם, סאונה יבשה פרטית לכל סוויטה, שלל מתוקים, מכונת אספרסו וחצר ישיבה מפנקת באוויר הנקי.


אצולת הנוף – שני צימרים לזוגות רומנטיים במיוחד וזהים, כאשר לכל אחד בריכה פרטית מחוממת ומקורה, ג'קוזי לוהט ועיצוב רומנטי במיוחד. הכניסה היא לזוגות בלבד ומתאימה לכל מי שמחפש אירוח איכותי ושלל פינוקים על רקע נופי הגליל.


צימרים ביער, מאחורי היער – קלאסיקה חורפית אמיתית בלב יער מהאגדות ובגובה צמרות העצים. בקתה רומנטית במיוחד עם קמין עצים מקורי, ג'קוזי חלומי ומרפסת נוף מרהיבה ומהפנטת. הבקתה כוללת שתייה חמה, יין, פירות ומתוקים.



הסוויטות של צימרים ביער חולקות האט טאב איכותי ומחמם בלב החורש


אפיריון – נופי חורף אמיתיים ומרהיבים מחכים לכם מבעד לחלון ענק ומרפסת פנורמית עצומה! שתי סוויטות זהות בעיצוב יוקרתי מושלם, עם ג'קוזי ספא פנימי פרטי ולוהט לכל אחת, מתוקים משובחים, מכונת אספרסו ובריכת זרמים חמה ומקורה משותפת.


פיאצה דל סול, הסוויטה הפרובאנסית/ האסייתית – חלום יוקרתי משובח של קמין מרכזי מקורי, מכונת אספרסו, שלל מטעמי שף חורפיים ומרפסת פטיו פרטית עם ג'קוזי חלומי ביותר.


אלברט'ס – גם סופר רומנטי, גם ראש פינה וגם ג'קוזי סופט טאב פרטי לכל סוויטה. בפנים תהנו מג'קוזי מרובע מוקף נרות, פינוקים ומכונת אספרסו. בשיא החורף תזכו במיקום מעולה למול פסגת החרמון המושלגת ומרפסת באוויר הנקי.


אחוזה בנוף – מיקום משובח בגליל העליון עם אפשרות לשלג קל. ג'קוזי ספא מפנק ורותח בכל אחת מהבקתות מול הנוף החיצוני המקסים, יין ושלל פינוקים.


ארבע עונות בגליל, בקתות קיץ וחורף – עיצוב רומנטי במיוחד, אותנטיות אינסופית, נוף חלומי ומרפסת פרטית עצומה עם ג'קוזי ספא פרטי לכל בקתה.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים