קסם של חורף: 4 צימרים לחופשה עונתית גשומה מול הנוף

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-12-2017
קסם של חורף: 4 צימרים לחופשה עונתית גשומה מול הנוף

אם אתם מחפשים צימרים לזוגות עם נוף חורפי גשום ומרהיב, אנחנו כמובן הכתובת. אבל מעבר לזה חשוב שתדעו שמעבר לפסטורליות המתבקשת - כל נופש חורפי בצפון חייב להיות מלווה בשירות מצוין וצמוד ושלל אמצעים שיעזרו לכם להעביר את הנופש בכיף ומתוך תחושת הרפיה אמיתית ונכונה. הנה מספר צימרים חלומיים ומדהימים לחופשת החורף הרומנטית והמתוקה שלכם:


בקתות הלוטם, שומרה, גליל מערבי


ריאה ירוקה פתוחה ונהדרת, שתאפשר לכם לא רק מרחב נקי ויפהפה לקחת בו נשימה עמוקה, אלא גם ספייס אמיתי מהמציאות והמון מקורות השראה. ועכשיו אחרי שסיימנו להתפעל ממה שקורה בחוץ, נעבור לפנים: בקתת עץ נוחה וחמימה שמעוצבת במקסימום רומנטיקה וכוללת ג'קוזי פנימי גדול וג'קוזי ספא זרמים מקצועי ופרטי לכל בקתה. בבוקר יפה ונעים של אחרי הגשם תוכלו לנצל את פינות הישיבה הרבות ואת שפע אפשרויות הטיולים שבסמוך.


גקוזי ספא זרמים ענק ומפואר בכל בקתה


אגדה בכרם, כרם בן זמרה, גליל עליון


מדובר בצימרים לזוגות בלבד, שלוש סוויטות מרהיבות שכל סוויטה מלאה בנוף פנורמי מרהיב וחלומי. אבל בנוסף לכך מדובר בחוויה רומנטית משגעת לכל זוג, המגישה סטנדרט גבוה של צימרים לזוגות עם קמין, מיטה ענקית, ג'קוזי גדול ומפנק ומבחר תפנוקים לבביים ומרגיעים שיעשו מהחופשה שלכם בילוי אידיאלי לחורף. ורק למקרה שתרצו לצאת קצת מהפוך והחמימות שבסוויטה, בסביבה הקרובה מצפים לכם כרמי היין הסמוכים, המטעים ושלל מסלולי הטבע המרהיבים לעונה.


%@%@%p-1028x


אופוריה, חד נס, רמת הגולן


נכון, לא כל חופשה חייבת להיות במתחם צימרים עם נוף פנורמי פראי ופתוח. ישנן סוויטות חורפיות שדווקא מסתתרות, מתבודדות ועטופות מסביבן באמצעי מסתור מוצלחים שישמרו עליכם אינטימיים ופרטיים למשך כל השהות. כזה מקום הוא אופוריה, מתחם נופש המציע שני צימרים לזוגות עם קמין חלומי, סאונה פרטית יבשה ויינות איכות בכל אחד מהצימרים. תוכלו לבחור בין סוויטת עץ ואבן עטופה חמימות ואיכות לבין סוויטת הדלאקס היוקרתית והמשדרגת. 


הסוויטה הזוגית באופוריה בעלת חלל גדול ומרווח באווירה רומנטית ואינטימית


אדוה גבוה מעל כולם, ראש פינה, גליל עליון


חשק לדברים מעניינים, מיוחדים ואיכותיים מתבטא במלוא מובן המילה ממש כאן, במתחם מרהיב ומושקע הצופה לנופי החרמון החלומיים. לאדוה גבוה מעל כולם ארבעה צימרים עם נוף מהפנט וניחוח "ראש פינאי" קלאסי, ספוג בהיסטוריה מקומית ותרבות גלילית אליטיסטית שהכי מתאימה לספר והמתוקים של אחר הצהריים במרפסת. מכאן לדייט במסעדה טובה במושבה ובחזרה לצימר, לערב סרט ויין רגוע בג'קוזי.


%@%@%p-4703x


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים