8 צימרים מומלצים לזוגות שעשו לנו את החודש

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-05-2017
8 צימרים מומלצים לזוגות שעשו לנו את החודש

מה עוד אפשר לבקש מהחופשה שלנו: בריכה יפה, שירות איכותי ורמת טיפוח גבוהה, צימרים עם קמיןחורפי, אולי איזו סלסלת פירות ולא תזיק גם מכונת אספרסו... בעצם, יש לנו די הרבה דרישות כשזה נוגע לחופשה האישית שלנו וכולן לחלוטין מוצדקות. אלה הנחשבים כמתחמי צימרים מומלצים לזוגות, יודעים בדיוק איך לשלב בין כל דרישות הנופשים והם עושים זאת בהצלחה מרובה. וכאלה מקומות משאירים עלינו רושם מיוחד ומגיע להם שתכירו אותם גם. קבלו את מצעד שמונת המופלאים: הצימרים הנכונים והרומנטיים.


אחוזת פרונסין עם ספא זרמים ושלל פינוקים לזוגות


צימרים מומלצים לזוגות בעלי חווית האירוח המושלמת


אחוזת פרונסין – זהו ללא ספק מקום שניתן להגיד עליו, שהמארחת בו עושה את כל הקסם שבמקום. המתחם היוקרתי שיצרה פרונסין המדהימה מעין יעקב, נודע למרחקים וכיום הוא משמש דוגמה עבור מארחים רבים מכל אזורי הצפון ביחס לתודעת השירות והאיכות המוגשת לכל אורח. כאן נמצאים 3 צימרים עם בריכה מחוממת פרטית לכל אחד, עיצוב גלילי נפלא ופינוקים מכל הבא ליד.


קמילה רזורט – והרי לכם צימרים לזוגות בכנרת שכבר הפכו לשם דבר בעולם העיצוב. קמילה, המארחת ואדריכלית במקצועה,

יצרה עולם בוטיק מענג ומושקע מול הנוף לכנרת שבו חברות 4 סוויטות חלומיות ורומנטיות, בריכה אחת ענקית ומתחמי ישיבה חיצוניים ומפלסי שיזוף. חופשה טרופית מדהימה ויוקרתית כהלכתה.


אחוזת סלרנו – צימרים מומלצים לזוגות מכילים כפי שכבר הזכרנו, בריכה יפה. ובמקרה של אחוזת סלרנו, כל אחת מ-3 הסוויטות היפהפיות מכילה בריכה יפה וגדולה משל עצמה. פרטית אך ורק לכם ולבני הזוג שלכם. חוץ מזה יש כאן גם חצר מושקעת ומרהיבה, ג'קוזי פנימי ענק במיוחד ואווירה סופר רומנטית, כמו שכבר הרבה זמן לא ראינו.


האחוזה בחד נס – עזבו את מה שכתוב כאן. גשו לראות את התמונות ורק אחר כך תחזרו לכאן, אם עדיין יש צורך. 6 צימרים עם בריכה מחוממת ואווירת בוטיק יוצאת מן הכלל, יוקרה, נוף פתוח, ג'קוזי ספא, לאונג' עם שתייה קלה וחופשית, מרפסת גג, שולחנות משחק ובעצם מה לא.


מתחמי החוץ השווים ביותר


שלו ביער – הכי פסטורלי שאפשר, צופה לגבעות וצמחייה פראית ירוקה בגליל המערבי, כולל שתי סוויטות חלומיות "על המים" – בקו בריכת השחייה המפוארת. שלו ביער הוא מתחם נופש יחסית חדש, שמתברג בקלות אל רשימתנו: צימרים מומלצים לזוגותשמעניקים חופשה מדהימה. והבונוס – אפשר להגיע עם זוג חברים ו"להשתלט" ביחד על כל המתחם!


יובלים ספא ואירוח – אחד המקומות הכי רומנטיים שמתרוצצים לנו מתחת לאף וגורמים לנו להתאהב בהם בכל פעם שאנחנו רק צופים בתמונות. כאן נמצאות שתי בקתות מרווחות ורומנטיות מאוד, עם ג'קוזי מפנק, בריכת שכשוך משותפת, ספא זרמים ענק והמון ירוק מסביב. גם לכאן שווה להזמין יחד איתכם זוג חברים טובים ולצאת לתור את כפר האמנים אניעם, שהצימר נמצא ממש בתוכו.


טל וטל – שני צימרים מומלצים לזוגות חברים באווירת הכנרת המשובחת ממושב חד נס השוכן מצפון. שתי הסוויטות בעיצוב אקלקטי, כוללות קמין וג'קוזי פנימי, עיצוב מודרני בשילוב גן משותף ופסטורלי, משחקי תאורה, נוף מקסים ואירוח מעולה מבית המארחת.


חלומות נפתלי – סוגרים את הרשימה עם אחד ממתחמי הנופש המרהיבים שידע הצפון מאודו. סוויטות זוגיות עם בריכה פרטית לכל אחת, בריכת שחייה ענקית ומרכזית, לובי אירוח, חדר עיסויים, שולחנות משחק ועוד המון תענוגות שווים ומדהימים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים