אהבה פורחת: צימרים רומנטיים בצפון במיוחד לאביב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-04-2017
אהבה פורחת: צימרים רומנטיים בצפון במיוחד לאביב

נופש הוא הזמן לשינוי, לניתוק מהמציאות, לחיזוק הרומנטיקה. גם אם הוא קצר, יש בו המון איכויות חשובות שאסור להתעלם מהן. אחת האיכויות הללו היא הנוף והמראה הירוק. מחקרים רבים כבר הוכיחו את הקשר המיוחד שבין נפש האדם ובין מראה יפה ומרגיע. כך למשל הפכו צימרים עם נוף לחוויה הזוגית המבוקשת במיוחד.


צימרים רומנטיים בצפון


הנוף, הנוחות והפרטיות


את הנוף הנפלא ביותר אפשר למצוא כמובן באביב. לצערנו צימרים רומנטיים בצפון ממש לא יכולים להתחרות בכמות הכלניות של הדרום, אבל הם בהחלט מתפארים בזרימת נחלים איתנה מהגשמים והשלגים שירדו כאן ובסביבה, בשדות ירוקים וצמחייה, פריחה ססגונית ומזג אוויר נקי ובעיקר נעים. מה שמבטיח לזוג המבלה כאן את מראות החורף המקסימים ביותר שעדיין נשמרים היטב, מבלי להסתתר בתוך הצימר מחשש לקור העז. המקומות המומלצים ביותר לבקר בהם בתקופה הזו הם אזור קצרין ברמת הגולן – הר אביטל ובנטל, כרם בן זמרה היפהפה ואזור נחל דלתון בגליל העליון, אזור פקיעין שבגליל המערבי וחופי הכנרת עצמם – רגע לפני שהם הופכים לאתר קמפינג ענקי לכבוד חופשת הפסח. רק אל תשכחו לאסוף אחריכם את כל הלכלוך.

מה שטוב בעיקר בעונת ה"ביניים" הזו שבין החורף הכבד לבין פסח, הוא המחירים. כך למשל מתחם צימרים עם בריכה פרטית יכול לעלות במאות שקלים פחות לעומת מחירו בחג וככל שמתקדמים אל עבר הקיץ. בתקופה זו הביקוש ירוד יותר והזמינות של מתחמי נופש איכותיים וטובים גבוהה מאוד. כך אתם יכולים ליהנות ממבחר פוטנציאלי גדול מאוד מבלי להצטמצם בחיפושים, לערוך השוואה בין המקומות השונים ולבסוף לבחור בזה שמתאים לכם ביותר. זכרו שאתם אתם מחפשים צימרים רומנטיים בצפון לימי אמצע השבוע – אתם זוכים לא רק בהנחה העונתית, אלא במחירי אמצע השבוע שמטבע הדברים נמוכים אפילו עוד יותר. בנוסף לכך, הצפון עצמו (למעט בשבתות החמימות) פנוי יותר ומסלולי הטיול והאטרקציות הם כמעט שלכם בבלעדיות – ממש כמו הבריכה הפרטית שלקחתם. ומה שווה יותר מלנחות על הבוקר בחוות הסוסים הסמוכה ולתאם טיול מפנק לאותו הרגע?


צימרים רומנטיים בצפון – איך מעבירים את השעות של הערב?


אולי הבעיה הגדולה של זוגות המתארחים בצימר, היא מה עושים בערב. במהלך היום טיילתם, אכלתם, שחיתם בבריכה ואולי גם התפניתם לעיסוקים האישיים: ספר, לפטופ או שיחת טלפון. בערב נדמה שאלה רק אתם, חסרי מעש בעיקר. אך צימרים רומנטיים בצפוןיכולים להיות דווקא העצמה רומנטית של ממש בשעות הערב. רק דמיינו לעצמכם צימרים עם קמין מחמם (בכל זאת, הלילה עוד קר. נא להתלבש בהתאם) ואתם מתחת לפוך או אפילו בתוך הג'קוזי, צופים בסרט טוב ומנשנשים קצת מהפינוקים שהוגשו לכם אל תוך הצימר. אם תעדיפו בילוי חיצוני, תמיד אפשר לקחת איתכם את היין ושתי כוסות, לצאת אל הגן ולנהל שיחה שקטה ונעימה, כזו שאולי כבר הרבה זמן לא ניהלתם. אפשר גם להעביר ערב במסעדה טובה ולהתייעץ עם המארחים בנוגע להמלצתם על המקומות הטובים יותר באזורכם. מי יודע, אולי יש כאן אפילו פאב נחמד שכדאי לבקר בו.


אל תחכו לפני שהמחירים יעלו והפרטיות לא תהיה כפי שהייתה. צימרים רומנטיים בצפוןיוכלו להעניק לכם בדיוק את מה שחסר כבר עכשיו, בצורה נוחה, נעימה, חווייתית ומפנקת במיוחד. חופשה נעימה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים