צימרים בגליל העליון לזוגות: טיפים לבילוי המושלם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
צימרים בגליל העליון לזוגות: טיפים לבילוי המושלם

אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אתם כבר בחצי הדרך לאיזה מתחם צימרים רומנטיים בצפון בשביל לעשות לעצמכם קצת טוב על הנשמה. כל זוג מוכרח לצאת לחופש מידי פעם וזה בהחלט לא משנה היכן. העיקר החוויה, הבילוי, הביחד...

כדי שלא תרגישו שהגעתם לצימר וכעת אתם לכודים בין ארבע קירות ומתלבטים מה בכלל כדאי לעשות או אם זה שווה תקציבית, הנה כמה טיפים ורעיונות לאיך אפשר למקסם את החופשה הזוגית שלכם, מבלי להרוג את הכיס ועם הכי הרבה רומנטיקה ועניין שרק אפשר. לגזור ולשמור:



 

כל הדרכים הכי טובות לבלות בתוך הצימר... ובחוץ:

 

1. משחקי קופסה – כן, כן, המונופול שדחסתם בארון, חבילת הקלפים הישנה והטובה או בכלל איזה משחק היגיון משעשע יכולים לעבוד נפלא כשאתם סוף סוף מתרחקים מהשגרה וממה שמקובל לעשות בחיי היום יום. כבר שמענו על צימרים בגליל העליון לזוגות שאף מספקים משחקי קופסה בעצמם, אך אם לא "נפלתם" על אחד כזה או שסתם נראה לכם קצת מביך לשאול, הכינו אותם מראש ופנו לעצמכם ערב עתיר שטויות והשתטויות עם בני הזוג. אגב, אתם יודעים, תמיד אפשר להכניס למשחק את החלק האירוטי...

2. מסעדה טובה – נכון שאמרנו שהפעם לא הורגים את הכיס אבל לאכול חייבים ממילא ובעצם מי אמר שאתם חייבים ללכת אך ורק על מקומות גורמה? צימרים רומנטיים ומסעדות פשוט הולכים ביחד ויש פה הזדמנות מצויינת להעביר ערב רומנטי בכיף עם אוכל איכותי ואווירה טובה.

3. סרט בצימר – אין דבר כיפי יותר מלהתכרבל בשמיכת פוך ענקית עם בני הזוג ולשים לעצמכם סוף סוף סרט שאף אחד מכם לא הולך להירדם בו! צימרים בגליל העליון לזוגות מכילים בחלק מהמקומות גם סטרימר עם ספריית סרטים גדולה או סמארט טי-וי כך שאפשר לבחור מה מתחשק לכם לראות בכל זמן נתון. אם אין בצימר שלכם מבחר סרטים שכזה, אפשר להביא מראש את המחשב הנייד.

4. אטרקציה מעניינת – מה שווים צימרים בגליל העליון לזוגות מבלי שיש לידם איזו אטרקציה זוגית מעניינת וחווייתית? טיול טרקטורונים, סוסים, פארק חבלים, רפטינג ועוד המון אפשרויות מחכות להעביר לכם את הזמן הכי טוב שיש. אל תוותרו על פעילות מיוחדת מחוץ למתחם, גם אם היא צנועה יותר כמו מסלול הליכה יפה בתוך המים או פיקניק באתר טבע מיוחד ומול הנוף היפהפה.חלום על הצוק צימרים בגליל העליון לזוגות

 

צימרים בגליל העליון לזוגות – המקום השווה ביותר להיות בו

 

אם אתם בכל זאת מעוניינים לדעת מי מבין כל יישובי הגליל העליון הוא הטוב ביותר לזוגות, יש לנו עבורכם הצעה. לא בטוח שהיא נחשבת לטובה ביותר באופן וודאי, אבל יש בה את כל מה שאתם בהחלט צריכים. צימרים באמירים המושב היפהפה שנמצא בתוך יערות הגליל ומשקיף עד לכנרת נחשב לאחד הרומנטיים ביותר בסביבה. כאן נמצאים צימרים בגליל העליון לזוגות שניחנים באווירה איכותית ומשובחת, מכילים שירות טוב ואיכותי מכל הבחינות ועדיין דבקים בחוויית הבילוי הנוסטלגית, זו שמציעה חוויה הרבה יותר כפרית אך בטעם ובאיכות בתוספת המון פינוקים ונוחות. המעוניינים מביניכם יוכלו לחפש צימרים פנויים באמירים כבר לסופ"ש הקרוב ולהבטיח את הבילוי המושלם לאוהבים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים