יש קולינריה בצפון: המסעדות הכי רומנטיות שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-11-2017
יש קולינריה בצפון: המסעדות הכי רומנטיות שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

אהבה עוברת דרך הקיבה. ומי אנחנו שנסרב לדייט רומנטי עם האהובים שלנו באיזו מסעדה גלילית משובחת על צלע הר? ברור לנו ובטח שגם לכם שכל חופשה זוגית חייבת לכלול גם כמה מטעמים מוצלחים ואם כבר במקום רחוק ושונה מהנוף הביתי, אז רצוי גם שיהיה משהו חדש על הצלחת. אז אחרי שבחרתם צימר זוגי רומנטי בצפון, הגיע הזמן לבחור מסעדה טובה לפניכם כמה ממסעדות הצפון המוצלחות ביותר, שיתאימו בול לבילוי הערב הרומנטי שחיפשתם:


1910, קיבוץ דגניה א'


מבנה עתיק וקסום שניצב בחצר הישנה של הקיבוץ מוקף דשא ירוק ודקלים הוא ביתה של מסעדה בסגנון איטלקי ים-תיכוני שקרויה על שנת היווסדו של הקיבוץ. כאן מגישים פיצות ופוקאצ'ות הישר מהטאבון הלוהט, דגים ופירות ים, פסטות בעבודת יד, בשרים וקינוחים משכרי חושים.


רוטנברג, גשר הישנה


ממש על הגדר הירדנית הישנה ומקום משכנה של מסילת הרכבת שפעם חיברה בין שתי הגדות, אפשר למצוא מבנה כפרי קטנטן וחמים ששימש בעברו הרחוק כווטרינריה והופגז במלחמת העולם הראשונה. את החורים שבקיר החיצוני עדיין ניתן לראות בקלות אך את יתר המחלוקת אפשר כבר ממזמן להניח בצד. כאן מוגש אוכל מהסוג המעמיק והמבין ביותר, עם חומרי גלם ממיטב היצרנים המקומיים וטעמים שקשה מאוד לשכוח.


מושבוצ, רמות


תענוג לשבת כאן עם היין ולהשקיף על הנוף... המסעדה המפורסמת תשמח לפנק אתכם במטעמים מקומיים על הקו הדקיק שבין בישול ביתי מנחם למודרנה עונתית: מנות בשר עסיסיות מגידולים עצמיים ברמת הגולן, בשרים מיושנים ייחודיים, סלטים מיוחדים ולחמים, מנות איטלקיות ותפריט יינות עשיר ומגוון, לכן אם בחרתם בצימר זוגי ברמת הגולן זאת תהיה בחירה נהדרת.


אלומה, מעלות תרשיחא


בגליל המערבי יש לו מעט מסעדות טובות , אז אם בחרתם להתארח בצימר זוגי בגליל המערבי אלומה היא בול המקום הססגוני והחמים שהנפש הרומנטית שלכם זקוקה לו. כאן תיהנו ממגוון מנות מקוריות שקולעות לטעם של כל אחד וכוללות בין היתר בשרים מנתחים משובחים בלבד, מנות טורטליני מיוחדות, דג פילה אפוי ופסטה שחורה מדהימה למעזים. בצהריים יש גם תפריט עסקי משתלם וכמובן שכדאי להזמין מקומות במרפסת, מול הנוף הנפלא.


קדרת המכשפה והחלבן, נמרוד


מסעדת הבית של מתחם הצימרים הנודע "הטירות הנעות ברוח", שתעטוף אתכם בחוויה הררית אורגינלית. כאן לצד הקמין הבוער והנוף הלא ייאמן מוגשות קדרות עשירות ולוהטות של אסאדו, אוסובוקו, טלה ובורגיניון מחומרי גלם המצויים בסביבת ההר ממש. בנוסף אפשר ליהנות ממעדני פטריות וגבינות עזים ביתיות, קישים, בשרים ודגים מעושנים.


מוסקט, ראש פינה


את הרשימה חותמת אחת המסעדות הרומנטיות האהובות ביותר על באי הצימרים בגליל העליון. מדובר בגורמה אלגנטי, הממוקם בתוך מתחם מלון "מצפה הימים"  וצופה אל נופי האזור המיוחדים. האווירה גלילית והאוכל בהתאם: מנות בשר ודגים נצלות על הרגיל בידי השף, לצידן שפע של ירקות טריים מהגן הסמוך, תוספות מושקעות ותפריט יינות מפואר במיוחד.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים