נופש רומנטי בצפון - צימרים לזוגות המחפשים נופש שקט לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-02-2021
נופש רומנטי בצפון - צימרים לזוגות המחפשים נופש שקט לזוגות בלבד

אז איך למצוא את הצימר הזוגי והשווה ביותר עם פתיחת שנה 2021? אנחנו כאן בדיוק בשביל לענות לכם.

 

 

נפתח במה צריך להיות בצימר לזוגות בלבד מה הוא צריך להציע על מנת לספק לכם את החופשה המדהימה שחלמתם עליה כל השנה:

 

1. ג'קוזי זוגי חלומי ומפנק שיעניק לכם רוגע ושלווה שכה חסרים באירועים הלחוצים שסבבו אותנו בתקופה הזו. הג'קוזי הזוגי מזמן הפך כבר לסטנדרט בעולם האירוח, בעלי הצימרים מציעים שלל סוגים של ג'קוזי בעיצובים שונים ועם אפשרויות ייחודיות (שכל אחת יותר מפנקת מהשניה).

 

 

2. בריכה פרטית תעניק לחופשה שלכם אווירה אחרת, שונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו. צימרים רבים מציעים חופשה בצימרים עם בריכה פרטית למקסימום שקט ופרטיות שיא שיעניקו לכם חושה עם ניחוח יוקרתי שטרם יצא לכם לחוות.

 

 

3. הגבלה לזוגות בלבד / סוויטה פרטית: כאשר אנו מגיעים להתארח במתחם אירוח מסויים במרבית הפעמים יהיו זוגות נוספים ואפילו גם משפחות או קבוצות סביבנו. נופש במתחם המציע אירוח לזוגות בלבד או סוויטה יחידה יעניקו לחופשה שלכם את מה שבאמת חלמתם ודמיינתם, שקט ופרטיות מלאה וכמובן גם אקסקלוסיביות השמורה רק לנופש אליטיסטי ומפנק במיוחד.

 

 

האם אשלם על צימרים לזוגות בלבד מחיר גבוהה יותר?

 

צימרים מהסוג הזו כן יעלו טיפה יותר כי קיימת אקסקלוסיביות וייחודיות באירוח במתחם כזה, כיוון שבעת המתחם יכול היה להוסיף עוד חדרי אירוח אך בחר באיכות על פני הכמות שכן חווית האירוח במתחם נופש מהסוג הזה של זוגות בלבד הוא ייחודי, רומנטי ושלו הרבה יותר.

 

סוויטה מדהימה בפרטיות מוחלטת מול נוף חלומי

 

 

במתחם אירוח של צימרים לזוגות בלבד חווית האירוח היא שונה לגמרי ממה שהכרתם והפרטיות והיוקרתיות מורגשות מכל עבר, הכל מהבריכה הפרטית שהיא רק שלכם ואינכם חולקים אותה עם זוגית אחרים או עם אורחים אחרים במתחם שיכולים להיות ילדים מרעישים. ג'קוזי ספא פרטי ועוד אבזורי אירוח עשירים שמתוחזקים ברמה גבוהה מפני שהמתחם מארח זוגות בלבד.

 

 

נצלו את הזמן ליציאה לחופשה זוגית רומנטית במיוחד באחד ממתחמי הנופש הרומנטיים באתר צימרים לזוגות מציע ושכחו במהרה את טרדות היומיום. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים