צימרים רומנטיים במיוחד להפתעות חגיגיות!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-02-2017
צימרים רומנטיים במיוחד להפתעות חגיגיות!

אם יש דבר שאנחנו ממש אוהבים – זה חופש! אנחנו לעולם לא נסרב לו ואנחנו תמיד שמחים כשהוא מגיע. מעולם לא הכרנו מישהו שסרב לחופשה או שהתלונן שהיא לא מגיעה בול בזמן. גם כאשר מדובר בנופש של צימרים רומנטיים במיוחד, יש לנו מעין מנגנון פנימי כזה שמספר לנו על התאריך הקרוב ועל הצורך לשלב אותו עם פינוק אמיתי ומפואר.


צימרים רומנטיים במיוחד – חגיגה לכל זוג. בכל זמן.


לצאת לחופשה זוגית באיזה מתחם צימרים עם נוףשמשלבת בתוכה הפתעה חגיגית זאת הנאה שמגיעה מהמון סיבות טובות: קודם כל – היכולת לחגוג בפרטיות יחד עם בני הזוג שלכם ולהשאיר את החגיגות עם המשפחה והחברים לזמן אחר ולאחר מכן גם היכולת (והזכות!) לבחון את המצב ביניכם, להעצים את הזוגיות בלי הפרעות מיותרות והיכולת לנקות את הראש מרעשים ולחצים סביבתיים. צימרים רומנטיים במיוחד הם סביבה נייטרלית רגועה ובעלת אווירה טבעית ואופטימית ועל כן מתאימה מאוד לכל אירוע זוגי: יום נישואין, תאריך זוגי מיוחד, הצעת נישואין ואפילו ירח דבש לרגיעה והמנוחה שאחרי האירוע.

צימר איכותי שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור החוויה הרומנטית שאתם מחפשים, צריך להיות לא פחות ממושלם! צימרים רומנטיים במיוחדאמנם התקבעו בתודעה שלנו כבקתות עץ כפריות קטנטנות בתוך הטבע שנועדו להתבודדות בלבד, אבל מאז ועד היום הפך עולם הצימרים לחוויה הרבה יותר משודרגת ומשוכללת, שעומדת ראש בראש מול מתחמי האירוח הטובים בארץ ובעולם. זוהי קבוצת צימרים אקסקלוסיבית במיוחד, שמעניקה לזוגות החוגגים והמתפנקים פשוט את כל מה שאפשר: צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה פרטית לגמרי, מיני בר חופשי עמוס מכל טוב, שירות אישי וצמוד לכל מה שתצטרכו, ארוחות שף, הפתעות מתוקות וכמובן – פרטיות מוחלטת. חלק מן המקומות מכילים בנוסף מתקנים פרטיים כמו ג'קוזי ספא, סאונה יבשה, ערסלים זוגיים ענקיים ונוף פנורמי חלומי ומדהים. אפשר (ורצוי...) לקשט את המקום שלכם לקראת בואכם ולהיעזר לצורך הנושא במארחים שיהיו שותפים להפתעה המושלמת!


מגוון צימרים רומנטיים במיוחד


כך תבחרו במקום המושלם להפתעות:


כדי לדעת מי מבין אלפי המקומות יבחר לבסוף ללוקיישן המתאים עבור המחווה הרומנטית שלכם, מומלץ לעשות אחד משניים: לברר מול חברים ומכרים על צימרים רומנטיים במיוחד שהם מכירים או שהיו בהם, או לחפש לבד על פי ההעדפות שלכם. מעדיפים נוף פנורמי מושלם? צימרים לזוגות בגליל העליון יעשו את העבודה. רוצים לשכשך בפרטיות מוחלטת בבריכה? הקפידו לבדוק צימרים עם בריכה מחוממת פרטית. זכרו שככל שהרמה שאתם מבקשים לכם ולבני הזוג עולה, כך המחיר עולה בהתאמה. מקומות יוקרתיים במיוחד יוכלו להבטיח לכם שלל פיצ'רים מעניינים ומתוחכמים כמו מיטה מתכווננת, מסכי צפייה ענקיים, עיסוי כלול במחיר ועוד. גם אם תעדיפו את האפשרות האותנטית יותר, את החוויה תוכלו לשלב עם אטרקציות מפתיעות בסביבה כמו רכיבה על סוסים, טיולי ג'יפים וטרקטורונים, מסלולי אופניים, מקומות יפים לפיקניק ותצפיות נוף מרגשות, מסעדות שף ועוד. אל תפחדו להשקיע בבני הזוג שלכם ובחיי הזוגיות. אלה הם בדיוק אותם הרגעים שישארו איתכם לעד ויזכירו לכם כמה אור ואושר אתם גורמים זה לזו...

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים