צימרים מיוחדים לזוגות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-06-2017
צימרים מיוחדים לזוגות

כל זוג מחפש משהו מיוחד. אבל "מיוחד" נמדד בדרך כלל ברמת הניסיון החווייתי שיש לשני בני הזוג ביחד או בנפרד. אם אחד מבני הזוג יצא פעם לשיט בים התיכון, יכול להיות שבפעם הבאה החוויה כבר לא תיחשב למיוחדת, למרות שהיא יכולה להיות מלהיבה לא פחות מהפעם הראשונה. אלא שהפעם, יצטרך ללוות אותה משהו אחר. מיוחד יותר. מגוון יותר.

בדיוק לשם כך התגייסו צימרים מיוחדים לזוגות בממלכת החופשות הרומנטיות. מדובר בקבוצת מתחמים מצומצמת, המגישה נופש מסוג אחר, חדשני יותר אם תרצו. במסגרת הבילוי תזכו לאטרקציה מעניינת או עיצוב מיוחד, ארוחת גורמה מסוגננת ובקיצור – משהו שיגרום לכם להבין שלכאן לא מגיעים סתם. אלא באמת כי רוצים לפנק את עצמכם ואת בני הזוג במחווה מעניינת.


האם יש הבדל במחיר בין צימרים מיוחדים לזוגות ובין צימרים "רגילים"?


צימרים מיוחדים לזוגות הם כמובן יוקרתיים יותר, מעצם האפשרויות הרבות שהם מעניקים לזוג הזוכה להתארח בהם. לרוב מדובר במתחמי צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית נחשקת וסגנון אירוח שמתכתב נפלא עם איכויות הלייף סטייל הרבות של האלפיון העליון. האירוח עשיר ביותר, כולל תפנוקים קולינריים רבים ובחלק מהמקומות גם משקאות אלכוהוליים משובחים, אפשרות לעיסוי זוגי ולשף פרטי שיבשל עבורכם את מה שמתחשק. גם אלו מכם המעוניינים בנופש צימרים עם נוף יוכלו לקבל את מבוקשם בדרך המושלמת, כאשר הצימר המיוחד ניצב בקו ישיר אל נוף פתוח וססגוני, לפעמים מגובה רב שמאפשר תצפית חלומית בשילוב עם יין וג'קוזי מפנקים. המחיר במקומות בעלי הבריכה הפרטית הינו כ-1,100 ₪ ללילה באמצע השבוע וכ-900 ₪ ללילה באמצע השבוע בסוויטות הכוללות בריכה מרכזית ויחידה אחת או יותר לצידן בנוסף.


הז'קוזי העגול בסוויטת החמניות היוקרתית של אחוזת ואן גוך בכפר הורדים


מיוחד בכל מקום


צימרים מיוחדים לזוגות כוללים אמירה עיצובית שונה. כזו שבוצעה על ידי אדריכל או מעצב פנים ולמעשה מגישה לזוג האורחים חופשה בניחוח מעולם אחר. כך למשל אפשר לצפות למתחם אירוח אקזוטי למדי שעטוף בצמחייה טרופית בהשראת הקאריביים, אחד אחר שמעוצב כרזורט דרום אפריקאי ואפילו סוויטה פרטית במראה סוריאליסטי מרשים, כאילו תוארה באגדת ילדים קלאסית. הריהוט לאו דווקא יהיה מוקצן, אך יש תחושה של אקסטרה בכל מקום. אם אתם מעוניינים בנופש מיוחד שכזה ובאופן ספונטני, עליכם להיות זריזים ונחושים למדי. היות ומתחמים מיוחדים הם גם אריסטוקרטיים במובן מסוים, רשימת ההזמנות אליהם לרוב היא ארוכה. על כן, אם אתם מחפשים בכל זאת צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב ומעוניינים בחופשת התענוגות המרהיבה הזו, עליכם לחפש בדקה התשעים ומתוך היצע שיתכן והוא מצומצם יותר. למרות זאת, כל עוד אתם נמצאים בסופ"ש שהוא מחוץ לחגים או יולי – אוגוסט, רוב הסיכויים שתמצאו את מבוקשכם די בקלות. גם אם לא במקום הראשון שנתקלתם בו.


ליום נישואין, הצעת נישואין, ירח דבש חלומי ואפילו סתם אירוח אקסקלוסיבי כי פשוט מגיע לכם – צימרים מיוחדים לזוגות יכולים להתאים לכל מטרה. מכיוון שהאירוח דוגל באופי יוקרתי, תוכלו לצפות לשירות מתואם גם בנושא של הכנת המקום לרגל הגעתכם ולסיבה שבגללה הגעתם לחגוג. תוכלו לשלב בחוויה מתנה שתונח בצימר כבר מראש, סידור פרחים או בלונים, עוגה, כרטיסים להופעה או אטרקציה מיוחדת, נרות והיד עוד נטויה. אין ספק שעל חופשה מיוחדת שכזו תמשיכו לשוחח בהתלהבות גם זמן רב אחריה ולשלוף אותה מהזיכרון גם בפעם הבאה שתרצו להמשיך וליהנות מחוויות זוגיות יפות ומיוחדות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים