החופשה הכי טעימה שיש: מרכזי טעימות יין ושוקולד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-02-2018
החופשה הכי טעימה שיש: מרכזי טעימות יין ושוקולד

אתם שואלים את עצמכם מה יש לעשות בגליל העליון, לאן יש ללכת, רק נוף ושממון? ממש ממש לא, וכדאי לכם לזכור את זה- בצפון יש המון!

הצימרים היוקרתיים והאיכותיים הנמצאים בצפון הארץ מעניקים חווית נופש חלומית, איכותית ומפנקת שלרוב מספקת גם נוף גלילי משגע, גם פרטיות מושלמת וגם אירוח לבבי, אך לא רק אלו היתרונות של הצימר, גם מיקומו הגיאוגרפי חלק בלתי נפרד מההחלטה לקחת צימר בצפון.


צימרים לזוגות בגליל העליון- חווית טעמים ייחודית


הצימרים של הגליל העליון חלקם מיועדים לכל המשפחה והחלק השני הנם צימרים לזוגות בלבד וזאת על מנת להנעים ולהעצים את החוויה הרומנטית שלכם ללא רעשים מיותרים וקבוצות גדולות. אין ספק שיין משובח מסמל רומנטיקה מושלמת ובדיוק בגלל זה המושבים היפהפיים בגליל העליון זוכים לא רק לנוף משגע אלא גם למיקום מושלם וקירבה מצוינת ליקבים מובחרים, גם השוקולד זכה להיות סמל האהבה ובדרך כלל בימי הוולנטיין למיניהם הוא המבוקש ביותר וגורם לצד השני להרגיש אהוב וחשוב, אז גם את זה סיפקו לכם הצימרים בגליל העליון והם מעניקים לכם במרחק מזערי ביקור במרכזי טעימות שוקולדים טעימים ומתוקים להפליא.


יקב רימון – כרם בן זמרה


במושב כרם בן זמרה שבגליל העליון נמצא מרכז מבקרים יפהפה ומפורסם בו תוכלו ליהנות מטעמים שונים של שוקולד משובח וללגום מיינות משובחים המיוצרים ביקב הפרטי, באותו הישוב בדיוק תוכלו ליהנות גם מלינה מפנקת בצימרים ואם תרצו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של צימרים לזוגות בגליל העליון שנמצאים באתר.

תוכלו לצאת לסיור מרתק ביקב המשפחתי של משפחת נחמיאס, בעלת המקום, תשמעו על ייחודיות היקב, תכונותיו של פרי הרימון, תצפו בתהליך הכנת היין החל מסחיטת הפרי, מכלי התסיסה, חדר החביות המרשים וצפייה בסרטון הסבר על היקב ותהליך הפקת היין. בסוף כמובן תעברו לשלב טעימות היין- החלק הכי כיפי בסיור!

אם תרצו לסיים עם טעם מתוק בפה תוכלו להצטרף לסיור במרכז השוקולד החדש של המקום וליהנות מחוויה טעימה ומרתקת במיוחד בה תטעמו טעמים שונים של שוקולד בייצור עצמי ורכישה פרטית של המוצרים.


%@%@%p-1028x


מרכז מבקרים – יקב דלתון


דלתון ידוע כיישוב בעל יקבים מפורסמים ומשובחים. במושב תיהנו מסיורים יומיים שמתקיימים במקום בשעות שונות ביום ובהם תיהנו מסיור ע"י צוות המדריכים המנוסים של היקב בו הם מציעים לכם הצצה אל תהליך ייצור היין מהכרם ועד אריזתו בבקבוק, תלמדו על העקרונות המנחים בייצור היין וכמובן תוכלו ליהנות מהטעם המשובח שלו.

בסוף הסיור תתפנקו בארוחת בוקר גלילית או בפלטת גבינות עיזים משובחות. הסיורים במחיר נוח לכל כיס, אז על אחת כמה וכמה זו חוויה נגישה לכל אחד ואחת כזו שפשוט אסור להחמיץ! 




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים