חדשים פה? עצות רומנטיות לזוג הטרי שמגיע לצימר בפעם הראשונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2018
חדשים פה? עצות רומנטיות לזוג הטרי שמגיע לצימר בפעם הראשונה

הפעם הראשונה שלכם למשך זמן רב בלי אף אחד, הויכוח הראשון, שיחת הנפש הראשונה. הרבה דברים יכולים לקרות לזוגות שמגיעים לצימר בפעם הראשונה ביחד. זהו סוג של טקס זוגי לא כתוב שכזה שכדאי להשתתף בו, מפני שנדמה שהוא רק משפר את היחסים לאחר מכן ותורם לצבירת החוויות החדשות. צימרים רומנטיים לזוגות, הם מקום טוב לבחון בו את הקשר שלכם. פשוט כך.


אטרקציות וטיולים בסביבה הקרובה


אז מה תעשו כל היום? זה בהחלט תלוי בכם. אבל אם אתם שואלים אותנו, כדאי לנצל את המקום המיוחד כדי לצאת מהבנאליות ולקחת חלק בדברים שתמיד יהיה לכם כיף להיזכר בהם אחר כך: מסלול הליכה מעניין, טיול טרקטורונים, טיול סוסים, קטיף או אפילו סדנה מקורית. הצפון מציע שלל הרפתקאות זוגיות לכל המעוניין ואין לנו ספק שתמצאו בו משהו לעשות ששניכם אוהבים. כל בעל צימר ידע לספר לכם על המקומות הכי טובים ומעניינים באזור ואף לספק לכם קופון או הנחה קטנה במקומות מסוימים שהוא מצוי עמם בקשר. כך תוכלו להחליט מראש מה אתם עושים למחרת בבוקר ולהפוך את הנופש מחסר וודאות לסדרה של ציפיות מתמשכות, שימשיכו לעניין ולאתגר עוד טיפה את היחסים הזוגיים ביניכם. 

צימרים מפוארים לאנשים שאוהבים הפתעות


הצימר הוא מקום טוב להפתעות, לפינוקים ושדרוגים. ברחבי הצפון תמצאו שפע צימרים יוקרתיים לזוגות המאפשרים חוויה פרטית לגמרי עם בריכת שחייה שהיא כולה שלכם, ללא מפגש עם זוגות נוספים או משפחות עם ילדים. נכון, מדובר בהשקעה כספית קצת יותר גבוהה, אך רבים רואים בכך דרך לפנק את בני הזוג ולחזר אחריהם, לקחת אותם אל מקום מפתיע בלי ידיעתם ולחגוג את האהבה שלכם זה לזו, תוך כדי המון פינוקים ואיכויות שלא תוכלו ליהנות מהם במקום אחר.


סלון מעוצב מול הנוף עם מסך SMART TV


אוכל, קדימה אוכל


הצבא צועד על קיבתו והדרך ללב עוברת דרך האוכל. אנשים מתמלאים בחיוביות ומוטיבציה בעיקר על בטן מלאה וגם כאן מדובר בדרך נפלאה לבחון את הטעם של בני הזוג, לשתף בחוויות המסעדנות שלכם ולדעת מה הצד השני הכי אוהב שמבשלים לו. המון צימרים רומנטיים לזוגות ישמחו להמליץ לכם על מסעדה רומנטית בסביבתכם לארוחת הערב או הצהריים וכמובן יגישו לכם ארוחת בוקר מפנקת על שפת הבריכה, אם תהיו מעוניינים. אוכל הוא דרך טובה לבחון את הדיאלוג ביניכם והוא יכול להפוך מעוד צורך קיומי לחוויה רומנטית ממש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים