להתחמם ברמה: צימרים לעונת השלג

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-01-2018
להתחמם ברמה: צימרים לעונת השלג

"אתר החרמון נפתח למבקרים" 


עם היוודע הדבר בחדשות הטלוויזיה העם מגיע בהמונותיו לבקר באתר המפורסם בו נערם השלג, לגלוש על גביו, להחליק ולצפות ברכסי ההרים שצבועים לבן ממעלה הרכבל. יש כאלו שיהנו מהחוויה גם מהשלג שנערם בצדי הדרך, המושבים של רמת הגולן מלאים בשלג צחור ונקי שאפשר ליהנות ממנו לא פחות מאשר השלג בחרמון.

הילדים מיד ימצאו חפצים מאולתרים להכין איש שלג ראוי ויפה והמבוגרים השטותניקים שבינינו יחלו מלחמת שלג המערבת את כל המשפחה בהנאה וצחוק אחד גדול.

בארצנו אין לנו המון ימי חורף, מה שאומר שאין יותר מדי ימי שלג, לכן כדאי לנצל את הימים הבודדים האלו בתבונה ובהנאה מקסימלית. 

הנסיעה לחרמון עשויה להיות מעייפת ומפרכת ולא מומלץ לעשות הכל ביום אחד, תוכלו ללון באחד מהצימרים לזוגות בגליל העליון, צימרים ברמת הגולן או אפילו בצימרים לזוגות בגליל המערבי, כל אזור הגליל יתמלא בלבן או לפחות יהווה קיצור דרך רציני בדרך להר הלבן.


צימרים רומנטיים לעונת השלג


מבין שלל הצימרים שמציע האזור הקרוב לחרמון, אנחנו נבחר דווקא בצימרים המעט יותר מרוחקים ממנו, מכמה סיבות. 

הראשונה שבהן היא האיכות. הצימרים הסמוכים לחרמון בדרך כלל מציעים לנו רמה נמוכה של אבזור, יוקרה ופרטיות, הצימרים נשענים יותר על מיקומם ולכן לא משקיעים באיכות הצימר, נראותו והשירות.

הסיבה השנייה הינה שנרצה להתפנק בחמימות ולא לחכות למפלס השלג על מנת להגיע לצימר. צימרים לזוגות בגליל העליון זוכים גם הם לשלג לבן יפהפה אך הוא לא נערם בכמויות ענקיות, לכן הגישה לצימר הינה קלילה ונוחה. 

בנוסף, אין דבר כיף יותר מאשר להתכרבל יחד עם בן/ת הזוג תחת פוך נוצות מחמם, ליהנות מקמין עצים נעים המשרה אווירה רומנטית וחמימה בו זמנית, להירגע בתוך ג'קוזי לוהט ומבעבע וליהנות מהנוף הגלילי הקסום שצבוע כולו בלבן חגיגי.


גקוזי ספא מפנק מול הנוף של נוף 10


איך למצוא צימר בעונת השלג?


הטיפ הראשון שלנו הוא- לשריין! ברגע ששומעים שיש שלג ברמת הגולן ואתר החרמון נפתח למבקרים מאות נוהרים לשם, כך שסביר להניח שלא תמצאו צימר פנוי באזור. התקשרו מבעוד מועד, קבעו תאריך וככה תהיו בטוחים. 

דבר נוסף, כדאי לכם לבדוק את קירבתו המדויקת של הצימר ולא עפ"י הכתוב באתרים. היכנסו לגוגל מפות או לאפליקציית WAZE  ובדקו את מרחק הנסיעה מהצימר למקום המבוקש, זה יקל עליכם הרבה בעיות בהמשך. 

הטיפ האחרון שלנו הוא- תהנו! תזכרו שהשלג מגיע לבקר בארצנו מס' ימים מצומצם בשנה וכדאי לספוג כל רגע מהחוויה המיוחדת הזאת.


עוד המלצות שלנו כדי להפוך את עונת החורף ללוהטת יותר:






צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים