אל קצה הנוף: צימרים במושב חזון שיגרמו ללסת שלכם ליפול

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-09-2017
אל קצה הנוף: צימרים במושב חזון שיגרמו ללסת שלכם ליפול

אין ספק שהצפון הקטנטן שלנו שופע בנופים מדהימים, הצפון מציע לנופשים צימרים רומנטיים עם נוף מהפנט ומקומות רבים בצפון כבר הוכרזו על ידי אינספור מבקרים כ"מקומות היפים בארץ וגם בעולם", אך כנראה שמושב חזון מעולם לא היה חלק מהרשימה. יתכן וזה פשוט מכיוון שמדובר במושב פחות מוכר והרבה יותר אינטימי והרבה יותר יתכן שזה פשוט מכיוון שהמבקרים הללו פשוט לא טרחו לבקר כאן עדיין. אז עבורם ועבורכם, הכנו את כל יתרונות הבילוי והאירוח שבמתחמי צימרים במושב חזון – אחד המקומות הממכרים והנחשקים ביותר שעוד לא הכרתם.


קצת על המקום והסביבה


אחרי שהצגנו בפניכם עשרות צימרים לזוגות בגליל המערבי, התחתון , הכנרת והגולן, זה הזמן להפגיש אתכם עם צימרים בגליל העליון. חבל הארץ הפחות נודע, ה"אחות הקטנה" של הגלילים הנוספים ובגדול, מקום שמשום מה נחשב הרבה יותר שומם. אבל למעשה ההיפך הוא הנכון. מיעוט התושבים והישובים כאן גורם לאזור כולו להפוך למפלט נופש אידיאלי לכל זוג שמחפש דרך לברוח מהאנושות, מהתורים הארוכים, מהפקקים ומהעומס המרתיח על מסלולי הטיול. כאן נמצאים גם מבחר של צימרים לזוגות עם ספא זרמים מפנק, בריכה גדולה וסוויטות פאר – סוג של יוקרה חדשה ומפתה שיכלה להיווצר בשקט, בשקט, על פני שטחים גדולים והוויה כפרית מקסימה באין מפריע. לסביבה יש המון טיולים להציע לאורחיהם של צימרים במושב חזון ועל הנוף כמובן אפשר לדבר שעות. מספיק רק לשבת על כסאות הנוח של אחת החצרות המושקעות ולבהות בשרשרת ההרים הצבעונית כדי לקבל אנרגיות מחודשות ובוסט אדיר של רומנטיקה מושלמת. מעבר למסלולי הטיול המציעים גם היסטוריה רבה החל מבתי כנסת עתיקים, דרך שרידי ישובים קדומים ועד אתרי מורשת מיוחדים, אפשר ליהנות כאן גם מאטרקציות רבות כמו טיולי ג'יפים, מסלולי טרקטורונים וטיולי סוסים מומלצים, המפגישים את הרוכבים בין היתר גם עם חוויית הבוקרים האמיתית.


בריכה מחוממת


ההמלצה שלנו למתחם צימרים במושב חזון


אם יש דוגמה מנצחת למתחם צימרים במושב חזון שלגמרי שווה את הביקור שלכם הוא מתחם הנופש אפיריון. על הגובה, במקביל לפסגות ההרים הסמוכים אפשר באמת להרגיש "בלב הנוף" במלוא מובן המילה. למקום שתי סוויטות מפנקות ביותר, לכל אחת מרחב פנים מושלם הכולל ג'קוזי ספא זרמים, אירוח אישי מן הטובים ביותר בצפון, נוף מטריף ממרפסת ענק פרטית ומתחם בריכת זרמים משותף לשתי היחידות גם יחד. ואם כבר הזכרנו את נושא האירוח, כדאי לדעת שהמון צימרים לזוגות בצפון מתאפיינים בחוויית אירוח מעולה ומעלה, אך משהו באווירה של מושב חזון נראה תמיד עשיר ומפנק יותר, על אחת כמה וכמה הודות למפגש עם מארחים חייכנים, לבביים ורגועים המציעים צימרים במושב חזון היפהפה מול הנוף הפתוח, שפשוט אוהבים את מה שהם עושים. 


נוף מהמם הנשקף מהחדר

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים