אהבה בטופ: צימרים לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
אהבה בטופ: צימרים לזוגות בלבד

בעולם עם שגרה לחוצה כל כך, מילים כמו "חופש" ו"אינטימיות" הופכות למילים הראשונות שבא לנו לגלגל על הלשון. זה קורה בעיקר אחרי שבוע קשה או הצלחה גורפת בעבודה שהתאמצתם בשבילה רבות וכעת יש לכם חשק לניתוק קל מהספה והמיטה בבית לטובת משהו איכותי ומפנק הרבה יותר. קצת שינוי אווירה לא יזיק לכם ובטח ובטח שגם לא השחייה הכיפית שבבריכה. לכן צימרים לזוגות בלבד יכולים להיות מפלט זוגי מיידי ויעיל בדרך אל הרגיעה המושלמת שחיפשתם.


צימרים לזוגות בלבד – כל האפשרויות לקיץ 2017


השנה תוכלו לפגוש בעולם חופשות הרבה יותר אקסקלוסיבי, ככל שהדבר תלוי במתחמי צימרים לזוגות בצפון. אם אתם מעוניינים בחופשה איכותית ואף יוקרתית במיוחד, תוכלו שלא להסתפק רק בנופש סטנדרטי בתוך מתחם צימרים כפרי עם מספר יחידות נופש ולבחור צימרים לזוגות בלבדהכוללים סוויטה אחת בלבד עם בריכה פרטית, נוף נפלא ופרטיות מוחלטת – בלי אף אורח נוסף. מארחים המקדישים את המקום שלהם לזוגות בלבד, מקפידים על תודעת שירות גבוהה מאוד ומפנקת הרבה יותר ממה שהורגלתם: החל מקינוחים מפנקים שיוגשו לכם אל החדר ועד אלכוהול איכותי, פירות ונשנושים ללא הגבלה. ואם כבר דיברנו קודם על הבריכה, כדאי לדעת שהיא אף מגדילה את מימדיה והופכת ליוקרתית הרבה יותר – בנויה, מרוצפת, מחוממת ומקורה בחורף אך פתוחה וקרירה לשהות חלומית בקיץ. בחלק מהמקומות מתחמי צימרים לזוגות בלבד אף כוללים תוספת של מינראליים טבעיים כתחליף לכלור הצורב ומבצעים בדיוק את אותה העבודה. גם בגזרת העיצוב תמצאו הבדלים והשקעה ניכרת יותר מבעבר, כך שהעין תמיד תלווה בדברים נעימים לצפות בהם. את הנופש עוטפת מבחוץ גדר היקפית גבוהה ומעוצבת שמבטיחה שאיש לא יגש אל השטח שלכם, מאף סיבה שהיא. לא מדובר כאן על צימרים זולים לזוגות בשום צורה. מי שמעוניין להתפנק באמת ולזכות את עצמו בחוויה ראויה ומשובחת – מוזמן להגיע וליהנות מעולם כמעט בלתי מוגבל של הנאות, פינוקים ומנוחה.


הז'קוזי בצוק גמלא מול הנוף במעלה גמלא


אז כמה זה באמת עולה לנו במתחמי הנופש הפרטיים?


אם ניקח את חמש השנים האחרונות כאבן בוחן – צימרים לזוגות בלבד הפכו להיות די מהר "חביבי הקהל" עבור הנופשים בארץ. הביקורות על מתחמי נופש אלו היא טובה וחיובית וצימרים אלו מדורגים בצמרת האירוח בישראל לצד מלונות ומלונות בוטיק מפורסמים ונחשבים. מבחינת עלויות, אירוח צימרים המתאימים ומיועדים לזוגות בלבד בסוויטה פרטית עם בריכה יעלה בממוצע כ-1500 ₪ ללילה בסוף השבוע ויתכן שאף יותר מכך בשיא הקיץ. האופציה להוזלה טמונה בעיקר בהגעה בדקה התשעים, כאשר חל ביטול או שהמקום לא אויש לגמרי. אם תרצו חופשה זוגית ופרטית שמחירה הינו מתחת ל-1000 ₪ ללילה, מומלץ שתמתינו עד לחודש ספטמבר לפחות והזמינו בימים שבין החופש הגדול לחגים, בהם הביקוש פוחת משמעותית. המושבים בהם תמצאו תנאי אירוח פרטיים מצוינים ומחירים ממוצעים לרוב שייכים אל צימרים לזוגות בגליל העליון שבין מושביו השונים ניתן למצוא מתחמי נופש פרטיים ורומנטיים באיכות טובה ומחירים לא גבוהים מידי. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולשוטט בין המקומות המפנקים והקסומים שלנו לקיץ הקרוב, בתנאי אירוח המושלמים ביותר.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים