צימרים מיוחדים לזוגות – אז מה בעצם כל כך מיוחד כאן?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
צימרים מיוחדים לזוגות – אז מה בעצם כל כך מיוחד כאן?

אין זוג שלא מחפש את ה"יוניק" – היוצא דופן, המשהו המיוחד הזה להרשים ולהתרשם ממנו. אבל דברים "מיוחדים" תלויים לרוב ברמת ההיכרות והניסיון שיש לאותם בני זוג עם אותו העניין. נניח שאותו זוג פעם יצא להפלגת נופש לקפריסין. ההתנסות שמורה באופן חיובי בזיכרון אך בפעם הבאה סביר להניח שהדרישות שלה יעלו. אותה ההפלגה בדיוק כבר לא תיחשב למיוחדת, למרות שהיא יכולה להיות מהנה ומלהיבה לא פחות מהראשונה. אך הזוג יחפש גיוון, מקוריות, משהו חדש להוסיף הפעם.


למלאכה זו מגוייסים צימרים מיוחדים לזוגות המעניקים לחופשה הרומנטית משהו מקורי ואף מגוון יותר בהשוואה לחופשות האחרות. מדובר בקבוצה מצומצמת ואיכותית של מתחמי נופש, המגישה לאורחיה חופשה בלעדית ומקורית. זה יכול להתבטא בעיצוב קונספט מיוחד (למשל – עיצוב המקום כולו באווירת שנות ה-50, בהשראת הפרובאנס הצרפתי וכד'), אטרקציה מעניינת, ארוחות גורמה ובקיצור – חוויות שיצדיקו את ההגעה שלכם, משהו לפנק אתכם בו באופן ייחודי, רק כאן.


צימרים מיוחדים לזוגות - מה כל כך שונה בהם? 

מתחמי נופש המוגדרים כמתחמי צימרים מיוחדים לזוגות נחשבים ליוקרתיים הרבה יותר, פשוט מכיוון שהם מעניקים לזוג המתארח הרבה יותר אפשרויות ומתוך עולם שלם של איכות וסגנון. במובנים רבים מי שהתחילו עם הנושא היו צימרים לזוגות ברמת הגולן שאפשרו לקהל הזוגות שלהם ליהנות ממתחמי בר עשירים על יד הבריכה או ארוחות שף בהזמנה אישית עד החדר. כיום מדובר פעמים רבות בצימרים הכוללים בריכה פרטית מפוארת ונחשקת, לצד אורח חופשה שמזכיר הרבה פעמים את חוויות האלפיון העליון. האירוח חייב להיות עשיר ומגוון, עתיר פינוקי קולינריה מיוחדים וכולל אפשרויות כמו עיסויים זוגיים, שפים פרטיים והפקות מיוחדות ורומנטיות בתוך הצימר ובסביבת הבריכה. גם אם אתם מעוניינים למשל בהזמנת צימרים לזוגות בכנרת מתוך רצון לשהות בבריכה מול הנוף המרהיב אל המים, תוכלו לעשות זאת בקלות מתוך מתחמי נופש רבים הבנויים "על הגובה" וממיקום פתוח וחלומי שיאפשר לכם לבהות בנוף המקסים כמה שרק תרצו. לבהייה שלכם בנוף סביר להניח שיצטרפו גם יין, ג'קוזי ספא ושלל אפקטים מושקעים שיעבירו לכם חופשה בכיף.


המתחם המפנק עם הבריכה בסוד לאהבה בדלתון


הביקוש גבוה, החוויה מושלמת


מתוך תחושת האקסטרה המלווה את עולמם של צימרים מיוחדים לזוגות, אפשר לצפות גם לעיצובים ססגוניים ומגוונים שבוצעו על ידי מעצבים ואדריכלים בעלי שם. הרעיון הוא לייצר מרחב נעים לשהייה ולצפייה בו, כך שתמיד תרגישו נינוחים ורפויים. אם נופש כזה הוא הרצון שלכם, מומלץ שתהיו זריזים ככל הניתן על מנת להשתחל פנימה לטווח הקרוב. במקומות המפוארים במיוחד סביר להניח שתפגשו ברשימות הזמנה ארוכות, בעיקר לחודשי הקיץ. למעוניינים בהגעה בשיא העונה שאינם מוצאים מקום פנוי – כדאי לנסות בדקה ה-90. הדבר גם יוזיל מעט את המחיר אך עדיין לא מדובר בנופש צימרים זולים לזוגות בשום צורה.


לימי נישואין, הצעות נישואין מפתיעות, חגיגות משותפות ורומנטיות ואפילו סתם בילוי יוקרתי ומשובח כי ככה בא לכם – צימרים מיוחדים לזוגות יתאימו לכל מטרה. אין ספק שעל החופשה הזאת עוד תדברו בהתלהבות זמן רב לאחר שתיגמר ותשמחו לשלוף אותה מהזיכרון גם בפעם הבאה שתרצו ליהנות מחוויה זוגית מושלמת.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים