יין, אגם ושמש גם: צימרים במושב דלתון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
יין, אגם ושמש גם: צימרים במושב דלתון

הגליל העליון מציע לא מעט פעילויות ומקומות מעניינים לטייל בהם. המון משפחות מתאספות לכאן אך גם לא מעט זוגות שמחפשים משהו קצת אחר מהבילוי והחופשה שלהם הפעם. לא תמיד זוגות שמחפשים צימרים לזוגות בצפון יודעים בדיוק מה הם מצפים מהחופשה שלהם ומעדיפים פשוט "לזרום" עם מה שיתחשק באותו רגע. לכן היתרון המשמעותי ביותר של צימרים במושב דלתון הוא המיקום שלו בנקודת מפתח – בדיוק באמצע בין כל מה שתרצו אי פעם לעשות.


צימרים במושב דלתון – מה מקבלים כאן בפנים?


נתחיל עם המושב עצמו. כאן כמעט ואין צימרים יוקרתיים לזוגות בלבד. החוויה כאן שואפת לאותנטיות, לחיבור אישי עם הטבע והאווירה הכפרית הנוסטלגית והמתוקה. חלק מהתושבים במקום הינם מסורתיים כך שהאירוח בתוך המושב יכול מאוד להתאים לדתיים המחפשים אחר צימרים לזוגות עם בריכה פרטיתאו צנועה עם תכולה מתאימה לשמירה על השבת ובית כנסת יישובי במרחק הליכה. כמעט מכל מתחם נופש שתפגשו כאן רואים את הנוף: מרחבי דשא מטריפים והרים באופק, צמחייה מגוונת ובקיצור – חגיגה אמיתית של צבעים. אפשר לומר שכל מתחם צימרים במושב דלתון  הוא סיפור טבע בפני עצמו ואת החוויה שלו קשה מאוד להוציא מהראש. לכל מתחם נופש מספר יחידות ובריכת שחייה חיצונית, חדר שינה מפנק, מטבחון, חדר רחצה וסלון בכל יחידה, מרפסת אישית וחצר פסטורלית מלאה ירוק. תוכלו לצפות גם להמון נשנושים שיוגשו במהלך החופשה.


%@%@%p-7676x


פעילויות מומלצות מחוץ לצימר


אז אם כבר אירוח צימרים במושב דלתון, אתם בטח שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לעשות כאן בסביבה? אז כבר מתוך המושב אפשר לצאת לסיור מרענן ביקב דלתון המקומי, לטעום מהתוצרת המשובחת ולראות ממש מקרוב איך מיוצרים היינות ולהכיר את הבצירים השונים. ברדיוס לא גדול מתוך סביבת הצימר שלכם תוכלו לצאת לטיולי טרקטורונים, ג'יפים וסוסים שיקחו אתכם אל תוך היערות הסמוכים, אל תצפיות הנוף המרהיבות ומאגרי המים המדליקים בסביבה. למחפשים צימרים במושב דלתוןבשילוב מים, אפשר להבטיח הנאה מושלמת במסלול הטיול הנעים של אגם דלתון הסמוך והנחל הזורם לצידו. ההרפתקנים יותר יזכו למסע רגלי באחד המקומות המדהימים ביותר בצפון – שמורת גוש חלב (ג'יש) המרהיבה, המציעה נחל מפכפך לפינוק הרגליים, מספר מעיינות נסתרים לאורך המסלול ובעיקר הרבה יופי ועניין. המסלול מציע מספר אורכים ונקודות סיום ועל כן מומלץ לקרוא לגביו מראש.


לאלו מכם שמחפשים את החופש האמיתי, את הטעם המתוק של הכפר בתוספת הנאות מודרניות כפי שאתם בוודאי מצפים לקבל, מבחר הצימרים הממוקמים בתוך מושב דלתון היפהפה הם החופשה האידיאלית בשבילכם. את מתחמי הצימרים שמציע המושב דלתון ממגוון הצימרים בגליל העליון תוכלו לראות באתר, להתרשם וכמובן למהר לתפוס לכם מקומות בשורה הראשונה מול הנוף הפתוח. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים