החורף בפתח: מה כדאי לבדוק שיש בצימר לפני שמזמינים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-11-2017
החורף בפתח: מה כדאי לבדוק שיש בצימר לפני שמזמינים?

ברור לכולנו שחוויית הנופש החורפית שונה קצת מזו של הקיץ. נכון, היא מחייבת מקום סגור ואטום בשל הקור והמון אופציות בילוי אפשריות, אך למרות זאת ישנם מספר תנאים נוספים שאם הצימר שלכם לחורף לא יעמוד בהם – הם עלולים לחבל בהנאה המושלמת שלכם מהנופש. רשימת ה"חובה" הבאה מציעה מספר קריטריונים חשובים שכדאי לבדוק שהצימר הזוגי והרומנטי שלכם יכיל לחורף הזה:


ג'קוזי ספאאולי מתקן המים החשוב ביותר בשלוש השנים האחרונות, שמחליף לאט לאט את הג'קוזי הקטן והמסורתי ששניכם נכנסים בו בקושי. הספא הוא גדול יותר, מקצועי יותר ומתמחה בעיסוי גב-רגליים-צוואר באמצעות ג'טים עוצמתיים יותר. מידי פעם תיתקלו בו גם עם אופציה לתאורה תת מימית או חיבור בלוטות' להנאתכם, בגרסה פרטית רק לשניכם או מרכזי לכל אורחי המתחם, תלוי במה שתעדיפו. צימר עם ג'קוזי ספא לחורף יכול להיחשב כבילוי המועדף ולאפשר לכם גם חום, גם רוגע, גם רומנטיקה וגם חוויית מים איכותית מבלי להתאמץ יותר מידי.


אמצעי מדיה כשבחוץ גשום וקר, הרצון לצאת מהצימר פוחת משמעותית. על כן כדאי לוודא שיש בו ציוד בידור מתאים. בראש ובראשונה וודאו שהצימר שלכם כולל ממיר בעל תפריט ערוצים נרחב, VOD פתוח, יכולת הקלטה או אפילו סטרימר. לא שאנחנו כל כך דוגלים בלעשות בחופשה בדיוק את אותם הדברים שאתם עושים בבית, אבל יכול להיות נחמד להפיג את השיעמום או את זמן ההמתנה להפוגה מהגשם על ידי השלמת כמה פרקים של הסדרה האהובה עליכם או איזה סרט טוב. חוצמזה, מה כבר יכול להיות יותר רומנטי משני אנשים מכורבלים יחד מתחת לשמיכה עם קצת שוקולד, פירות ויין?


סוויטת W לחופשה מושלמת ורומנטית שלא תרצו שתיגמר


מארח זמין במרחק קריאה מדובר בדרישה די בסיסית אמנם, אך בטח תופתעו לדעת שישנם מקומות שלא כוללים נוכחות קבועה של איש צוות במקום. בחלק מהמקומות זה הגיוני: אם אתם בתוך צימר יוקרתי ופרטי אך ורק לכם למשל, אין למארח שום סיבה להימצא באזור. אבל בחורף כמו בחורף, מה שלא צפוי להשתבש – ישתבש בענק. וכך למשל המים לא חמים מספיק, מים שנכנסים מתחת לדלת או שסתם בא לכם על עוד שמיכה. ולכן חשוב שיעמוד עבורכם איש צוות זמין במרחק לא רב שיכול לספק לכם את כל הדרוש וגם לקפוץ בזריזות במקרה של תקלה חלילה. אל תתפתו להשכיר צימר שלא מסוגל לספק את התנאי הבסיסי והכה חשוב הזה, שיכול להיות משמעותי מאוד לכם ולהצלחת הנופש שלכם.

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים