ערב סרט חורפי בצימר: 5 סרטים רומנטיים קלילים ומומלצים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-01-2018
ערב סרט חורפי בצימר: 5 סרטים רומנטיים קלילים ומומלצים

חופשה נועדה לטיולים, לגיוון, שינוי אווירה. אך כשמדובר בחופשה רומנטית במתחם צימרים לזוגות בלבד, מתווספים לחוויה הסולידיות, הפרטיות והרומנטיקה. במרבית מתחמי הנופש הזוגיים והמפוארים, הזוגות נהנים בין שלל הפינוקים גם מחוויית צפייה אידיאלית לרגעים שבהם סתם מתחשק להתכרבל עם בני הזוג ולשקוע באיזה סרט חביב. עכשיו כשחורפי וגשום בחוץ והערב הקר מחייב אתכם להישאר צמודים לפוך, הקמין והנשנושים – הנה 5 סרטים רומנטיים ומומלצים שיעבירו לכם ערב בכיף:


כשהארי פגש את סאלי – נוסטלגיה קולנועית שכל זוג חייב להכיר. הסרט מתעסק בחברות-זוגיות שנרקמת בין השניים לאורך תקופה של 12 שנים שלמות ובהן שפע סיטואציות ביחסים אחד עם השנייה. 

למי מתאים: לזוגות קלילים ונעימים, שיאהבו את הזמן השקט לבד על הספה או הג'קוזי.

מה בצלחת הנשנושים: כל חטיף מתוק ומלוח שאתם אוהבים, בתוספת קצת בירה או יין.


מה שקורה בווגאס – קומדיה מקפיצה עם כוכבים יפים ואהובים (אשטון קוצ'ר וקמרון דיאז) שמדגימה מה קורה כשלא חושבים מראש על השלכות של דברים בנאליים כמו למשל... להשתכר ולהתחתן. התוצאה כמובן מצחיקה במיוחד. 

למי מתאים: לזוגות שהזמינו צימרים יוקרתיים לזוגות ויכולים להזדהות עם החוויה הלאס-ווגאסית המטריפה של הסרט.

מה בצלחת הנשנושים: כל מה שישאיר אתכם מרוכזים בשביל הפאנצ'ים: שוקולד, פירות ואלכוהול ששניכם אוהבים.


סוויטת W לחופשה מושלמת ורומנטית שלא תרצו שתיגמר


היומן – תגידו, בכיתם פעם יחד? מה, לא? אז הנה הזדמנות מעולה. היומן הוא אחד הסרטים הרומנטיים האהובים, הנוגעים והמיוחדים בכל הזמנים ואם כבר להתרגש בחופשה, אז רק ככה.

למי מתאים: לזוגות שרוצים לקלף מעצמם עוד צד רגשני, להיסחף ולהתחבק בסיום.

מה בצלחת הנשנושים: טישו. 


טיטאניק – כן, ברור שראיתם אותו ואפילו יותר מפעם אחת. סו וואט? אין מתאים יותר ממנו להעביר את הזמן אחד עם השני וגם היום, יותר מידי שנים אחרי שמיררנו בבכי כשראינו לראשונה את דיקפריו שוקע למעמקים, אפשר להודות שהסרט הזה עדיין רלוונטי וסופר סוחף.

למי מתאים: כל צמד באירוח צימרים לזוגות בלבד שחושק בערב קולנועי מפנק ושקט, בלי אף אחד על הראש.

מה בצלחת הנשנושים: דברים שלוקח זמן לסיים כמו קערת פופקורן ענקית, מסיבמבה, גלידונית או תותים. 


ההצעה – קומדיה רומנטית מרעננת ומשעשעת, שכל מתחם צימרים לזוגות בלבד חייב להחזיק במלאי. לדעתנו לפחות. סנדרה בולוק היא בוסית קנדית קשוחה, שמכריחה את העובד ששלה (ריאן ריינולדס) להינשא לה, במטרה לזכות בגרין קארד. מצחיק? ברור. רומנטי? לגמרי. 

למי מתאים: לזוגות שאוהבים ליהנות ולצחוק יחד מכל הלב.

מה בצלחת הנשנושים: חטיפים מלוחים שזורמים בקלות כמו הסרט.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים