צימרים לזוגות ברמת הגולן במחירים אטרקטיביים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-10-2017
צימרים לזוגות ברמת הגולן במחירים אטרקטיביים

הקיץ הישראלי הוא כמעט תמיד, מלכוד. מצד אחד הוא מאפיין אותנו כמדינה תוססת ומושלמת עם ה"פאן" שקיץ רק יכול לתת. מצד שני הוא פעמים קרובות לוהט כל כך, חם עד כדי שקשה להמשיך וליהנות ממנו. ושוב כמו מידי שנה בעונה הזו, אנו מוצאים את עצמנו טיפ טיפה מקנאים ברמת הגולן והתושבים בה, שנהנים ממזג אוויר קריר, בריזה מפנקת ואופציה ללכת ברחוב מבלי לפתוח את הברזים. אז איך גם אנחנו נהנה מכל הטוב הזה ובמחיר סביר? 


עונת השיא של צימרים לזוגות ברמת הגולן – ממש לא מה שחשבתם


כידוע, צימרים לזוגות ברמת הגולן נחשבים ליוקרתיים מאוד, מן המובילים בעולם התיירות המפואר בישראל. הרבה מהם מוגדרים כמתחמי צימרים עם בריכה פרטית לזוג אחד בלבד, המעניקים שירות איכותי לכל דורש, מתקני ספא וקולינריה איכותיים. תוסיפו לכך את העובדה שבקיץ המחירים רק עולים ותקבלו חופשה יקרה שלא כל זוג יוכל להרשות לעצמו, בטח לא הספונטניים שביניכם. אז מה ניתן לעשות? קודם כל, מילות הרגעה – הקיץ הוא דווקא לא שיא העונה ברמת הגולן אלא... השלג! במהלך תקופת השלגים המחירים עולים, ואילו הקיץ נותר להבדיל משאר המקומות במדינה – "אוף סיזן", מה שמפנה לנו אותו יותר מבחינת המחירים. שנית, צימרים לזוגות ברמת הגולן לא חייבים להכיל את כלל הפאר האפשרי. עבור חופשה קצרה וטובה אפשר להסתפק גם במתחם צימרים עם נוף יפהפה ופתוח אל הרי הגולן, בשילוב עם מסעדה נחמדה, אטרקציה או מסלול טיול וגם טבילה בבריכת המתחם המשותפת למספר יחידות. מובן שכאשר מדובר במתחם צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, החופשה מתייקרת

באופן אוטומטי.


הבריכה הפרטית בסוויטה הטוסקנית במתחם פיאצה דל סול


שני טיפים שמתאימים בול לזוג החסכן


כדי שתוכלו בכל זאת ליהנות מהבריזה המפנקת של רמת הגולן ובכל זאת לשמור קצת בצד לטיול הגדול יותר בחו"ל, הנה שני טיפים מתאימים שכדאי לכם ליישם – לפני שתזמינו צימרים ברמת הגולן לזוג. הטיפ הראשון נוגע למיקום החופשה. ישנה חלוקה בולטת בין המושבים השונים, כאשר צימרים ברמות וחד נס הנמצאים בדרום הרמה הינם ברמה הגבוהה ביותר וכך גם מחיריהם, ניתן לטפס צפונה אל המושבים שעל, אודם ומרום גולן בהם המחירים יורדים משמעותית. מקומות אלה מתאפיינים בעיקר באווירה כפרית יותר ויתכן ואינם פרטיים, אך הרומנטיקה שהם משדרים נפלאה עבור כל זוג באשר הוא וגם האירוח יכול להיות חווייתי ומכיל. בסביבה כמובן תמצאו מקומות רבים לטייל בהם, נחלים קרירים להתפנק בהם ואטרקציות לגוון בהן את הבילוי שלכם יחד. הטיפ הנוסף שנוכל להציע לכם הוא כמובן האפשרות להזמין את החופשה שלכם בכל מתחם צימרים לזוגות ברמת הגולן דווקא בדקה ה-90. מארחים רבים שלא איישו את המקום שלהם, יעדיפו להשכיר אותו במחיר נמוך מאשר שלא להשכירו בכלל ועל כן כדאי לבדוק ביטולים או תפוסה חלקית במקומות שמצאו חן בעיניכם. אם אתם ספונטניים יותר, הטריק הזה כמובן בשבילכם אך גם אם חשבתם מראש על תאריכים אופציונאליים לנופש פסגות קריר ומפנק באזור רמת הגולן, תוכלו להמתין ממש עד יום לפני תאריך היעד שלכם ורק אז לברר מי הוא המקום המושלם שיזכה בכם כאורחים, ואתם בו. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים