צימרים לזוגות בצפון – המלצה על טיול רומנטי של לילה אחד בגליל העליון.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2017
צימרים לזוגות בצפון – המלצה על טיול רומנטי של לילה אחד בגליל העליון.

זוגות שמחפשים צימרים עם בריכה ונוף מקסים, בדרך כלל עושים זאת כי הם מעוניינים בטיול רומנטי שהשחקנים המרכזיים בו הם בעיקר הפרטיות והרוגע. המטרה העיקרית שבצימר או בצפון בכלל, היא מאוד סולידית. סביר להניח שרוב הזוגות שקופצים הנה לבקר הם ממש לא הטיפוסים שיגידו לנו שהם מאוד חיכו למפגש עם אנשים חדשים. למה? ככה זה. לא באמת צריכה להיות לדברים האלה תשובה ברורה. יש לצפון מן יכולת קוסמית כזאת לאפשר גם לזוג המתבודד ביותר, לרומם את רוחו על ידי הרבה עניין וחוויות משותפות. אז מי בכלל צריך עוד אנשים מסביב?


הבחירה שלנו לטיול הרומנטי המושלם היא בגליל העליון. מקום מופלא שמשלב בין המון צימרים לזוגות בצפון מול מרחבי הנוף המטריפים ביותר ובין המון השקעה ורומנטיקה בכל אחד ממתחמי הנופש. אם ביום ההגעה אתם בחופש ומגיעים מאזור המרכז או הדרום, אנחנו ממליצים להתעורר מאוחר, לשתות את הקפה בשלווה ולצאת לדרך רק לאחר שפקקי הבוקר נרגעים. חבל להתחיל בצופרים את החופש. חוץ מזה, כל מתחם צימרים עם בריכה וספא באשר הוא, כמעט ולא יקבל אתכם לצ'ק אין לפני השעה 14:00. אז האמת היא שאין לכם ממה להיות בלחץ.


בדרך אל צימרים לזוגות בצפון עוצרים בראש פינה


בדרך אפשר לעצור לארוחת בוקר ואם אתם כבר נמצאים בגליל העליון אבל הצימר שלכם עוד לא מוכן, אפשר לעבור לסיבוב בראש פינה – המקום שתמיד ישמח לקבל אתכם אליו ובכל מזג אוויר. אתר השחזור היפהפה פתוח לאורך כל ימות השבוע ומאפשר שיטוט נעים במדרחוב הגלילי העתיק, בפארק הברון ובשביל ההליכה עד למצודת נמרוד המרשימה, בתנאי שאתם לא עצלנים מידי כדי לעלות לתצפית ממנה (תאמינו לנו, זה שווה את המאמץ). אם בחרתם צימרים לזוגות בצפון שהם בראש פינה עצמה – בכלל תוכלו להיות בטוחים שהחופשה שלכם עומדת להיות מושלמת. מתחמי הנופש כאן נחשבים ברמה גבוהה ומובן שראש פינה מאפשרת המון פנאי ובילוי בתוכה ומחוצה לה.


%@%@%p-8469x


אנחנו מניחים שאת השעות הבאות כבר תעבירו בצימר: צ'ק אין, סיבוב בחדר ובמתחם הגן, אולי קפיצה לבריכה, מנוחת צהריים והנה הגענו לערב. ועכשיו אחרי שישנתם במיטה המפנקת שמציעים צימרים לזוגות בצפון בקטגוריה האיכותית, יפים שכמותכם, אתם בטח מחפשים מסעדה טובה בסביבה. אם אתם שוהים באזור מטולה, אל תוותרו כמובן על מסעדת השלום המפורסמת – בשרית ומשובחת והולכת נפלא עם בקבוק היין המענג שיוצע לכם. אם אתם דרומיים מעט מכאן, בטח תמצאו המון הנאה במסעדת זחלאווי שבמושב הנוצרי-מארוני ג'יש (קרוב למושבים דלתון וספסופה). המקום מגיש אוכל לבנוני מסורתי מגוון ובשפע. כדאי לדעת שמנות הדגל מוכנות על המקום ובזמן הכנה ממושך, כך שאם אתם מזמינים מקום ורוצים מאוד ליהנות מהן, כדאי מאוד גם להזמין מראש בדיוק את מה שתרצו מהתפריט... אם ההמלצות שלנו לא מספיקות לכם, תמיד תוכלו להתייעץ עם בעלי הצימר שלכם לגבי הפאב, המסעדה ואולי אפילו ההופעה שנמצאים בסמוך.


וביום שאחרי...


למחרת בבוקר – אנחנו מציעים לחתום את הזמן הקצר כל כך שלכם (שתישארו לעוד לילה?) במסלול טיול. אם חם מידי, אפשר טיול טרקטורונים שיקח אתכם אל תצפיות הנוף המדהימות בסביבה, שמשקיפות מגבוה על עמק החולה, הגולן וכל אזור הכנרת. אם מזג האוויר מאפשר, שלל המעיינות, הנחלים והמפלים המרהיבים בסביבה מחכים לכם. ואם כבר צימרים לזוגות בצפון – מה טוב יותר משכשוך מרגיע בתוך מאגר מים קריר וצלול כדי להנציח את הפינוק והרוגע שלכם לגמרי לבד בתוך הפרא...

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים