צימרים בגליל העליון לזוגות – רעיונות מקוריים לפעילות בערב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-10-2017
צימרים בגליל העליון לזוגות – רעיונות מקוריים לפעילות בערב

חופשה טובה היא חופשה שתמיד יש בה משהו לעשות. איזשהו עניין משותף ששני בני הזוג יכולים לקחת בו חלק. ולא, אנחנו ממש לא מדברים חס וחלילה על מצב שבו אתה רואה משחק כדורגל והיא קוראת ספר. אלא על פעילות אמיתית בתוך הצימר או מחוצה לו ששניכם נהנים ממה ביחד! וככל שהביקוש אל צימרים בגליל העליון לזוגות עולה לכבוד בואו של הקיץ, חשבנו לעניין אתכם במספר רעיונות לפעילות זוגית מדליקה וכיפית שאפשר לבצע בשעות ה"מתות", בכל מתחם צימרים באמירים, ראש פינה ואפילו קרוב לחרמון:


צימרים בגליל העליון לזוגות – הצעות לפעילויות רומנטיות בתוך הצימר


שכשוך נעים - נתחיל עם המבוקשת ביותר, זו שאף חופשה זוגית לא שלמה בלעדיה – הבריכה! צימרים רומנטיים רבים נוטים בשנים האחרונות להכיל בריכות פרטיות המשרתות את הזוג המתארח בלבד, כך שהכניסה מותרת אך ורק להם ומבלי אורחים נוספים ברקע. מדובר בהזדמנות מעולה להגשים פנטזיית נעורים ישנה של רחצה לילית עם בני הזוג ושום דבר גם לא ימנע ממנה הפעם להיות בעירום... צימרים בגליל העליון לזוגות הכוללים בריכה פרטית, לרוב מתאפיינים במרחב בריכה אסתטי, נגיש ומואר גם בערב. בדקו היכן נמצאים מתגי התאורה, כבו אותם והדליקו במקומם נרות לצד המים, הוציאו החוצה את היין והתחילו

לבלות.


חדר השינה היוקרתי המשקיף אל מתחם הבריכה הפרטי בסוויטת עלמה


למה לא סרט? סרט בשניים הוא אופציה מעולה להעביר ערב רגוע ושקט בתוך הצימר. על הדרך זאת הזדמנות לשבת ולראות את כל מה שתכננתם כבר לראות אך לא יצא. (סדרה למשל). במרבית הצימרים הזוגיים תפגשו בממיר מקליט או בסטרימר הכולל ספריית סרטים גדולה. אך גם אם אחת מהאופציות פשוט לא קיימת, הצטיידו מראש בלפטופ, כבל מתאים לטלוויזיה (וודאו מול המארחים) וזהו, כל שנותר עכשיו הוא לחמם את הפופקורן. 


קיטש של לילה – אוקיי, אז ביום יום אתם ממש לא הטיפוסים הרומנטיים הדביקים האלה, אבל אתם כרגע בנופש, רק אתם ובני הזוג שלכם ומותר לכם לצאת מהשגרה גם בתחום הרומנטי. קחו איתכם את הפרטנרים החוצה, שבו על מיטות השיזוף ליד הבריכה או במרפסת הנוף, נשמו מעט מהאוויר, הביטו אל הכוכבים ופשוט שוחחו ביניכם, השלימו פערים, ספרו בדיחות או מחשבות. כל חוויה של צימר רומנטי לזוג מתאימה לחיזוק הקשר, לגיבוש ולהשלמת החוסרים הזוגיים ואין מתאים יותר מהערב הגלילי היפהפה כדי לעשות זאת. כן, אפשר להוסיף יין ומוזיקה שאתם אוהבים.


ספיישל שף – צימרים בגליל העליון לזוגות וקולינריה עובדים נהדר ביחד. עד כדי כך שהאופציות די רבות: אם בצימר שלכם קיים מטבח גדול המאפשר זאת, תוכלו לבשל יחד כבילוי זוגי. אך אם תעדיפו להיות מפונקים עד הסוף – דעו שמתחמי צימרים פנויים רבים מציעים שף פרטי שיגיע ויבשל עבורכם כל מה שתרצו ולפי תפריט שאתם מרכיבים. בנוסף, תוכלו ליהנות מסדנת בישול מיוחדת שתזמינו אליכם לצימר ובכך להפוך גם את הערב לאחת האטרקציות במסגרת החופשה.


ארוחות בוקר עשירות מוגשות בסוויטה


אטרקציה לילית? יש דבר כזה


ספארי לילה – אז אמנם הסוסים כבר הלכו לישון ושערי המסלול סגורים, אך אפשרות לא פחות טובה היא ליהנות מטיול ג'יפים סוחף וייחודי המתבצע איך לא... בשעות הלילה! מדובר במפגש חווייתי עם הצד הפראי של הגליל, לרבות מפגש עם חיות הסביבה והנופים. למי מכם שמעדיף ניתוק מארבע קירות או סתם להתנסות בחוויה חדשה, מובטחת לכם פעילות מדהימה ומהנה, שלא תשכחו בקלות. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים