מעל הכנרת, בשיא הפסטורליות: צימרים ברמות לזוגות בלבד

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2017
מעל הכנרת, בשיא הפסטורליות: צימרים ברמות לזוגות בלבד

מהם המרכיבים של מקום מופלא באמת? ראשית – השוני שלו מהסביבה הביתית המוכרת, יותר עצים ממכוניות או "בוקר טוב" מזרים ברחוב למשל. שנית – האווירה. הריח, הנוף שמסביב ואפשרויות הבילוי שאפשר בקלות להתמכר אליהן. ושלישית ואחרונה – רומנטיקה. להעניק ולקבל אהבה מהחצי השני שלנו ללא גבולות ולבלות ביחד במקום יוצא דופן. לעניינינו במתחם צימרים רומנטיים.


צימרים ברמות לזוגות – שלל היתרונות של המושב


מתחם הבריכה בצימרים אהבה ורומנטיקה ברמות


אין ספק שמושב רמות המיוחד מכיל בפשטות את השילוש הקדוש הזה. מדובר במושב ותיק בעולם האירוח, הממוקם בדרום רמת הגולן ועל הקו הראשון לכנרת. ואם זה עדיין לא מספק אתכם מבחינה פסטורלית, כדאי לדעת שהשכנים איכותיים לא פחות כמו קיבוץ עין גב, מעלה גמלא ומבוא חמה שנמצאים במרחק נסיעה קצר במיוחד. צימרים ברמות לזוגות בלבד הוקמו כאן כבר לפני מספר עשורים ומאז ועד היום הם מקפידים לכנס לכאן כל זוג שיודע בדיוק למה הוא מצפה מהחופשה שלו: רמה גבוהה, שירות איכותי ואתרי בילוי בסביבה. בנוגע לאחרון – לא יחסר לכם כלום. לעומת צימרים ברמת הגולן ובמושבים אחרים הנחשבים מבודדים ומרוחקים יחסית מאתרי בילוי גדולים, מושב רמות זוכה למיקום מושלם בלב התיירות האזורית, סמוך למתחם הבילוי בצמח ולאינספור הפאבים שאפשר למצוא בכל קיבוץ, שתי מסעדות שף מפורסמות בתוך המושב עצמו ועוד לפחות 10 נוספות במרחק של 10 דקות נסיעה לכל היותר, תיירות חוף ענפה, מרכזי מבקרים, שייט על הירדן ועוד עשרות מטעמים שכל זוג ישמח שיוגשו לו לשולחן הדייטים מחוץ לארבע קירות. אפשרויות הבילוי הכמעט בלתי מוגבלות באזור, גורמות לשדרוג החוויה במתחמי צימרים ברמות לזוגות: זוגות אוהבים שהגיעו לטייל ולחוות, לרוב ירצו להתפנק במקום יפה, שקט ואיכותי, הכולל גם אמצעי פינוק רבים. במושב הקטנטן והחמים, הבינו שזוהי עיקר הדרישה ולכן פיתחו שלל מתחמי נופש המיועדים אך ורק לזוגות ובהם ניתן גם לצפות לשירות ברמה גבוהה מאוד ואירוח מעולה מכל הבחינות, החל מהעיצוב בחדר השינה ועד רחבת הבריכה החיצונית שכנראה גובלת בנוף אל הכנרת.




שילוב החופשה עם בילוי בסביבה


לאלו מכם המחפשים צימרים בצפון לזוגות בזול, יהיה קשה יחסית להמליץ על מושב רמות. מדובר במקום נחשק שרשימת ההזמנות אליו גבוהה בכל חודשי השנה. למרות זאת, על מנת לחסוך במחיר בהחלט ניתן לבקר בימי אמצע השבוע ויותר בחודשי החורף מפני שכך או כך המחירים יורדים. עם הבילוי החורפי ניתן לשלב לצד אירוח צימרים ברמות לזוגות גם נסיעה לא ארוכה כלל אל אזורי צפון רמת הגולן לדייט עם השלגים והנוף המטריף. בקיץ אפשר ליהנות יותר מבריכת השחייה הפרטית ומסלולי הטיול הרטובים. גם בילוי טוב לחובבי השטח תמצאו כאן אפילו מבלי לצאת מהמושב – טיולי סוסים, ג'יפים וטרקטורונים מחכים לכם בפנים ואם בכל זאת תעדיפו לבלות מחוץ למושב, אין שום סיבה להזניח ביקור טוב בחופים הרבים וליהנות ממי הכנרת שכבר מחודש אפריל מתחילים להתחמם. זוגות רבים שכבר התארחו בשלל צימרים ברמות לזוגות, ישמחו לספר לכם על איכות החוויה ועל הפינוקים להם זכו בבלעדיות במהלך הנופש: עיסוי במתנה, ארוחת בוקר גדולה והפתעות טעימות כמו בירה ויין, פירות ממטעי המושב עצמו, שוקולדים מיוחדים ועוד. אם אתם מחפשים הפתעה טובה ליום הולדת, יום נישואין, הצעת נישואין או כל תאריך וסיבה למסיבה – מושב רמות הוא הכתובת החדשה שלכם לביקור ולבילוי הטוב ביותר ברחבי הצפון.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים