מחפשים צימר זוגי בגליל? הנה ההצעות הטובות ביותר שלנו

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-10-2017
מחפשים צימר זוגי בגליל? הנה ההצעות הטובות ביותר שלנו

פעמים רבות אנחנו ממליצים על גבי שורות אלה ממש, לערוך רשימה של 5-10 מקומות שאהבתם ולסנן מביניהם את המקום המושלם שהכי מדבר אליכם, יש בו את המחיר האידיאלי וגם מקום פנוי. הטיפ הזה חוסך לא רק בזמן, אלא גם ממקד את כל אלו המחפשים צימרים לזוגות בהם ניתן להשקיע אחד בשני, לנוח, להתפנק וגם לחגוג אירועים מיוחדים. אז הפעם כדי שלא תעבדו קשה, הכנו לכם את הרשימה המושלמת לעצלנים בלבד, אלו שמעוניינים באירוח צימר זוגי בגליל המערבי או בגליל העליון אבל מעדיפים שנעשה בכל זאת עבודה עבורם:


צימר זוגי בגליל המערבי


סוויטת מודרנו – כבר מספר שנים שסוויטת מודרנו מככבת במדורי ההמלצות שלנו ויש לכך מספר סיבות מעולות. המיקום המושלם במושב סופר פסטורלי במעלה הגליל המערבי, העיצוב – פנימי וחיצוני הוא בגדר פנטסטי ומתחם הגן יאפשר לכל באי האיזור את הפינוק המושלם. אפשר להוסיף לכך גם את העובדה שמדובר במארחת משקיענית אמיתית, אכפתית ולבבית, שתרגישו אצלה כמו מלך ומלכה אמיתיים. והשוס? הסוויטה היא פרטית, מבודדת ומיוחדת רק עבורכם ומציעה בריכת שחייה וג'קוזי ספא זרמים.


לה בריזה – חכו עד שתראו את הנוף המדהים הזה! ללה בריזה 4 צימרים עם ספא זרמים, בריכה מפוארת והכל מוקף בנוף פנורמי עוצר נשימה. בטיפוח המושלם שיש לכל סוויטה קשה ממש להתחרות והיא מתאפיינת בשירות אישי לכל זוג, ארוחות בוקר מושקעות וגם אופציות נפלאות לטיולים ובילויים במרחק נסיעה קצרצר.


ירח לבן – גם כאן מצפה לכם אירוח פרטי יפהפה ומכל הלב. האופי המודרני של הסוויטה, בעיצוב ניו יורק חדשני ומפתה, גורם לנו להאמין שמדובר בסוויטה משובחת לאירועים פרטיים מכל סוג: ימי הולדת, ימי נישואין, הצעות נישואין ואפילו מיני ירח דבש למי שכבר מעוניינים לחגוג את היותם זוג נשוי וטרי. אחת הסוויטות המובילות בקו הצפון, מבין הרבה צימרים בגליל התחתון, המערבי והעליון.


%@%@%p-2801x


צימרים זוגיים בגליל העליון


אגדה בכרם – אם אתם מחפשים צימר זוגי בגליל שיפיל אתכם מהרגליים מרוב יופי, כנראה שזה המקום שחיפשתם. נוף בלתי ייאמן שפרוש למרגלותיכם בקצה מושב כרמי היין הנפלא כרם בן זמרה. הסוויטה שתקבלו (אחת מתוך 3 במתחם) היא מהמפוארות בסביבה, כוללת מרחב פנימי עצום ורב, שלל פינוקים אפשריים שיכנסו אליכם בהפתעה אל תוך הסוויטה, מתחם גן עשיר ומטופח – מלכותי אף היינו אומרים, בריכה מרהיבה ופינות ישיבה מול הנוף שיגרמו לכם לרצות להגיע כבר עכשיו.


צימרים ביער – היה ונשאר המקום הכפרי, הפסטורלי והאותנטי המוצלח ביותר עבור כל נופש של צימר זוגי בגליל באווירה רומנטית הכוללת ג'קוזי ויין טוב. ממש בתוך יער אמירים המרהיב, ממוקמות 5 יחידות נופש הפזורות בשטח, כך שאף אחת לא תראה את חברתה. כל יחידה מאופיינת באווירה ועיצוב שונים, מרפסות יער מרהיבות ואוויר הרים צלול כיין. אפשר לשוטט ביער, ליהנות מטיולים משותפים ופיקניקים ואף ממתחם הספא המרהיב של המתחם, ממש במרכז היער והיחידות.


הסוד לאהבה – צימר זוגי בגליל המציע 4 יחידות נופש המשלבות בין היופי הטבעי-כפרי לבין הפאר שמציעים מתחמי היוקרה בישראל ועושה זאת בהצלחה רבה. עם בריכה עשירה, מתחם גן פרטי והמון טיולים מדהימים בסביבה הקרובה, אי אפשר להתעלם מההנאה הרבה שתופק ממתחם הנופש הזה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים