נשיקת חצות: אלה הם הצימרים הכי טובים לסילבסטר 2018

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2017
נשיקת חצות: אלה הם הצימרים הכי טובים לסילבסטר 2018

שנה אזרחית חדשה תבוא עלינו לטובה בעוד חודש וקצת וזה בדיוק הזמן לבדוק מי מבין שלל הצימרים הרומנטיים, המתוקים והמשקיעים שלנו הכי יתאים לכם ללילה הכי נוצץ של השנה. אז במקום להידחס עוד שנה בין מיליוני הזוגות שפוקדים את מתחמי הבילוי ולהצטער על כך כבר בשלב חיפושי החנייה, קחו לכם רגע אישי מתוק וקפצו לאחד ממתחמי הצימרים המומלצים שלנו לסילבסטר הקרוב. תודו לנו אחר כך. 


לזוגות שמחפשים את הטאצ' האורבני, פלוס השקט של הכפר – ירח לבן.


אתם יודעים איפה נמצא מושב חוסן? זה בסדר, גם הרבה אחרים לא. אבל תאמינו לנו שזו הסיבה המושלמת להגיע דווקא לכאן - לשקט הגלילי, האוויר המדהים והסביבה הפסטורלית. אבל בין מטעים, משקים והמון אנשים אדיבים, ניצבת סוויטת תענוגות פרטית ומוסתרת שמעוצבת כמו כל חלום היי טק ניו יורקי שהייתם מגשימים ברצינות בסילבסטר הנוכחי, אם רק הבנק היה מאפשר... לירח לבן עיצוב שיק אורבני מושלם, בריכה פרטית וג'קוזי ספא רק שלכם ועטיפת פינוקים שווה במיוחד שכדאי לחטוף.


לזוגות שאוהבים להתרחק, אבל גם להישאר קרובים לאטרקציות – סיאלו.


איך הולך השיר ההוא של ריהאנה והיהלומים? כנראה שתזמזמו אותו כבר תוך כדי הצפייה בתמונות. לסיאלו יש לוק של ארמון מלוכה מודרני והמון מה להציע לזוג שמחפש קסם מקומי מיוחד. הסוויטה המפוארת מציעה חלל אוהבים מושלם ואירוח נסיכותי, גן פנטהאוז פרטי רחב ידיים, בריכה פרטית רותחת וג'קוזי ספא רותח עוד יותר והכי חשוב – קרבה מושלמת למוקדי הכריסמס ואירועי החגים בגליל המערבי, אם בכל זאת תרצו להוציא את האף מהצימר ביום שאחרי.


%@%@%p-15303x


לזוגות שלא מתפשרים על איכות, נוחות ותמונות חופשה מושלמות – שלווה עילאית.


צימר לסילבסטר 2018? צימר לכל אירוע רומנטי! למתחם המפואר ביותר בגליל העליון דרוש זוג שיודע ליהנות מהחיים הטובים ולא מוכן לעשות שום דבר חוץ מלהתהפך מידי פעם מהגב אל הבטן. את הערב החגיגי שלכם אפשר להעביר בכיף בסלון הטרנדי המרשים, בחדר השינה, בארוחת ברביקיו שווה, במתחם הבריכה והספא המקורה והלוהט שלכם או בעצם בכולם ביחד. רק אל תשכחו לצלם, זה עומד להיות בילוי שלא תרצו לשכוח.


לזוגות שלא יודעים מה הם רוצים, אבל נוף מטורף ואקסטרות בלי גבול קונים אותם – צוק גמלא.


מה אמרתם? סליחה, פשוט נתפס לנו המבט מול הנוף המהמם הזה של כנרת-גולן-רכס-עמק שנראה כאילו יושב לנו בתוך כף היד. רוצים גם? רק תבואו. מקבלים כאן הרבה יותר ממה שאתם חושבים (רמז: כמה יין תצליחו באמת לשתות ב-24 שעות?) והבונוס – בריכת זרמים פרטית שתלויה על הנוף, מקורה כולה בזכוכית וחמה חמה שאפשר לקבל איתה בכיף גדול את השנה החדשה ואת כל מה שתביא איתה בדרך. צימר זוגי עם נוף עוצר נשימה זה בהחלט בחירה מעולה להתעורר בבוקר השנה החדשה.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים