קולולו: צימרים מהפנטים לימים שאחרי החתונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-12-2017
קולולו: צימרים מהפנטים לימים שאחרי החתונה

ארגון חתונה הוא עניין מלחיץ. גם אם אתם נהנים מהתהליך יחד (אנחנו בהחלט מקווים שכן), יש המון רגעים שבהם בני הזוג מתמודדים עם לו"ז צפוף, משפחה מציקה ונרגשת לא פחות, אירועים מקדימים והמון מלאכת סדר, ארגון, בקרה ותיאום. מזל טוב כפול מגיע לכם – אחד לחתונה ואחד לכך שסוף סוף אפשר לסמן וי על התוצאה המדהימה. תרשו לנו לפנק אתכם במפגש עם מספר צימרים רומנטיים מהפנטים, שתוכלו להגיע אליהם מיד לאחר האירוע המרגש ולחגוג בפרטיות, בלי אף אחד על הראש לשם שינוי. חופשה ראשונה כזוג נשוי וסיפתח ראוי לירח הדבש שאתם מתכננים בהמשך. כל אחד ממתחמי הנופש שלפניכם הינו ברמת 5 כוכבים ונחשב למתחם צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא מקצועיים, ארוחות שוות ותנאי פינוק קיצוניים. לגמרי מגיע 


סיאלו, עין יעקב


בטח שאתם רוצים להתבודד ולא לפגוש אפילו את השכנים. אז מה מושלם יותר מסוויטת תענוגות פרטית וענקית שתוכלו לבלות בה לבד וכמה שרק תרצו? סיאלו המושקעת מציעה בדיוק את זה: חלל פנים מודרני, מפואר ויוקרתי במיוחד, עם מתחם גן עצום הכולל בריכת שחייה מושלמת לכל ארבע העונות (מחוממת ומקורה בחורף), ג'קוזי ספא חלומי, שירות מושקע ופינוקים לאורך כל השהות.


%@%@%p-15303x


עלמה, מושב עלמה


ה-מקום לחתן וכלה שמחפשים צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא פרטיים בהגעה עד הסוויטה. מדובר באחד ממתחמי הנופש המופתיים והיוקרתיים בצפון, שלא יחסיר מכם דבר. גם לא מגרש מיני גולף פרטי (!!!) שיהפוך בקלות לאטרקציה המועדפת עליכם בחופשה הזו. חוץ מזה יש כאן גם עיצוב מרתק, טכנולוגיות חכמות, בריכה מפוארת, ספא מרהיב ושירות בלתי נשכח. מושלם לירח דבש.


ארוחות בוקר עשירות מוגשות בסוויטה


אדום לבן, אמירים


חגיגה אמיתית דורשת מקום ראוי לחגיגות. ואין כמו אדום לבן שנראה כמו לופט-פנטהאוז מפואר שתלוי מעל פני הנוף כדי לפתוח שמפנייה ולצלול לג'קוזי. או בכלל ללכת על בית האבן צמוד הקרקע ולהתפנק על הג'קוזי ספא ובריכת השחייה הפרטיים. מדובר במתחםצימרים לזוגות שמבין מה הזוגות שלו צריכים והרבה מזה מתגשם על פני מגשי האוכל העמוסים מכל טוב, תנאי הפרטיות וההפתעות הקטנות של העיצוב והמיקום, שיעשו לכם את ירח הדבש הזה לתחילתה של זוגיות בריאה, חלומית ומופלאה.

 

נוף פנורמי מכל פינה בסוויטת הלופט

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים