בלוג צימרים לזוגות

איך חוגגים את פסח בתור זוג? אנחנו כאן כדי לענות!
חג הפסח הוא זמן מיוחד לצאת לחופשת פסח זוגית ורומנטית. כי יש לכם את כל הסיבות לקחת פסק זמן רומנטי ולצאת ליהנות מזמן איכות זוגי רק אתם.
09.03.2023
תחפושת זוגית בצימר? כן כן מה ששמעתם, חופשת פורים בצימרים לזוגות
בישראל כמו בישראל, כל חג הוא סיבה למסיבה או חופשה. בואו לגלות איך מנצלים את חג הפורים לחופשה זוגית חלומית בדיוק כמו שכל הישראלים אוהבים.
אור
27.02.2023
נופש רומנטי בצפון - צימרים לזוגות המחפשים נופש שקט לזוגות בלבד
איזו שנה זו היתה הא? הגיע הזמן לפרגן לעצמכם בחופשה זוגית רומנטית ומפנקת במיוחד בשלל צימרים לזוגות המציעים נופש שקט ורגוע. היכנסו וקראו לאן, מתי כמה ולמה?
אור
15.02.2021
שלוש הצעות לטיול רומנטי קסום בחוף הכרמל
מפגש עם אוצרות אבודים וספינות טרופות, ביקור בנחל גדוש חיים ופיקניק חלומי בחיק הטבע עם שכשוך רגליים למעוניינים. יצאנו לתור את חוף הכרמל כדי להבין מה משלבים עם צימר זוגי בסביבה.
גל שרון
21.11.2019
6 יתרונות מעולים לחופשה בחורף
צימרים רומנטיים לחורף הם פנויים יותר, שקטים יותר וכמובן זולים בהרבה! ויש עוד כמה וכמה יתרונות שאספנו למי מכם שמחפש צימרים רומנטיים לחורף ובכל זאת לא בטוח למה זה כל כך כדאי.
גל שרון
07.11.2019
הגקוזי: הכוכב האמיתי של הצימרים
לא בריכת השחייה. לא, גם לא הסאונה או הוופל הבלגי מהמארחת. הג'קוזי הוא מה שהופך את הצימר מיחידת אירוח לחלל רומנטי ממגנט, ממקום דל לחופשה מפוארת, מרומנטיקה בסיסית לתשוקה של ממש. אספנו צימרים עם ג'קוזי שבאמת שווים את הטבילה שלכם:
גל שרון
30.10.2019
מתחתנים? מזל טוב! צימרים לפני החתונה לזוגות מאורסים
בינינו, עם כל הלחץ הזה של החופה, מתי הרווחתם קצת זמן איכות שקט יחד? ליקטנו צימרים רומנטיים מושלמים לזוג המאורס שיאפשרו לכם לרבוץ רגל על רגל, להתפנק, להצטלם ולהתכונן יחד לאירוע המרגש.
גל שרון
24.10.2019
ללא קלישאות: ארבעה צימרים מיוחדים שמספקים את הדבר האמיתי
לא באנו הפעם עם סופרלטיבים מפוצצים או מחמאות מוגזמות, אלא עם 4 צימרים רומנטיים לזוגות שמייצרים חוויה מגוונת, מעניינת, שוברת שגרה ומלאה לבבות באוויר.
גל שרון
19.09.2019
בחנו את עצמכם: צימרים בצפון לזוגות או בדרום?
צימרים בצפון לזוגות או צימרים בדרום? באנו לענות על שאלת השאלות ולעזור לכם להתמקד באזור שהכי מתאים לכם. ואיך נעשה את זה? על ידי "בחן את עצמך" זוגי קצר ומשעשע! ככה אנחנו, אוהבים שיש עניין.
גל שרון
12.09.2019
קחו לכם צימר לראש השנה: 6 צימרים שחייבים לראות
בנופים המתחלפים של הצפון, בלוק לבן ומצוחצח ובריכות שכבר הפכו למחוממות, מחכים לכם 6 צימרים לזוג לחגוג איתם התחלות חדשות, ברכות והבטחות. צאו לחופשה זוגית מפנקת עם צימרים לזוגות
גל שרון
05.09.2019
צימרים עם השקיעה היפה ביותר בצפון
רגע של שלווה ונחת משותפים במרפסת או בבריכת השחייה מול הנוף היפה ביותר. סידרנו לכם מפגש עם צימרים לזוגות בגליל המערבי, העליון והכנרת מול השקיעה היפה ביותר בצפון.
גל שרון
27.08.2019
חם, נכון? 5 צימרים לזוגות עם בריכה
ימים חמים מהרגיל עוברים עלינו ובין אם כבר ביליתם העונה בצימר רומנטי ובין אם אתם סתם כאן כדי להתקרר, הנה 5 צימרים לזוגות עם בריכה שיפנקו לכם את העיניים ואת ההרגשה.
15.08.2019
חופשה בקליק- כמה נוח וקל להזמין אונליין!
זה לקח זמן, אבל גם צימרים בצפון לזוגות מאפשרים היום להזמין חופשה אונליין בצורה חלקה, מהירה ובלי טלפונים. אז מה היתרונות של האונליין אצלנו ולמה הם הגיעו כל כך באיחור לעולם הצימרים?
גל שרון
08.08.2019
כך תמצאו את החופשה הזוגית המושלמת עם אפס הפרעות
באתם לנוח? מעולה. הפעם נלמד אתכם כל מה שצריך כדי למצוא את המקום השקט והפרטי ביותר. גלו מגוון צימרים לזוגות בלבד לחופשה רומנטית ושקטנה במיוחד שלא יוצאים אליה כל יום.
גל שרון
24.07.2019
מים, מים בששון: טיולי נחלים ומים שאתם חייבים!
אז מה בתוכנית שלנו עבורכם, מזמיני צימרים לזוגות השבוע? מפל מים פראי ומרעיש, שקיעה רומנטית על החוף, גשר צף לאורך נרקיסים לבנים ומסלולי נחלים רטובים ומוצלים. שנתחיל?
גל שרון
11.07.2019
באנו לזלול: מסעדות איכותיות מומלצות באזורי הצפון
הישראלי צועד על קיבתו ודורש (בצדק) אוכל מובחר גם בכל נופש של צימרים בצפון לזוגות. אז איפה אפשר לאכול קדירת בשר מובחרת ומי מבשל הודי באמצע הגליל? בואו להכיר את מפת האוכל של הצפון כפי שמעולם לא תיארתם לעצמיכם.
גל שרון
04.07.2019
צלם מכאן.. ועכשיו משם.. - כך תצלם אותה הכי טוב
תמונה אחת מושלמת, זה כל מה שאתם צריכים כדי להעביר רגע של כיף, נחת ואהבה וגם לגרוף את כל הלייקים והלבבות שבעולם. אז לאן מגיעים כשרוצים להוציא את התמונות השוות ביותר?
גל שרון
19.06.2019
10 בריכות פרטיות שאתם חייבים לראות!
הבריכה הפרטית היא פינוק ורוגע, פסגת הלייפסטייל והחיים הטובים. לכבוד הקיץ ושובה של הבריכה הנוצצת והנחשקת שלא זקוקה לשום חימום, הנה הטובות ביותר שלנו.
גל שרון
13.06.2019
ירוק עולה: המקומות הכי ירוקים בצפון
חולמים על המקום הכי ירוק, מרענן ומושקע בגינון? קיבלתם. אספנו 5 צימרים ירוקים ומהפנטים שמרחיבים את הלב ומעניקים תחושה של התחדשות, איכות ובריאות. צאו לחופשה זוגית מדהימה וייחודית בצימרים בצפון לזוגות בלבד.
גל שרון
05.06.2019
אהבה בחסות האינסטוש: 5 צימרים מושלמים לסטורי
ברור שאתם עומדים להצטלם בחופשה הזו והמון! אז מהם המקומות הכי שווים שיוציאו אתכם יפים, זוהרים ונחשקים? בחרנו לכם חמישה צימרים מהפנטים עם התפאורה המושלמת של בריכה, עיצוב מרהיב ונוף עוד יותר.
גל שרון
15.05.2019
העם רוצה קפה שווה: 6 בתי הקפה הטובים בצפון
אז תגידו, איפה מקבלים פה את הקפה המושלם? אחד טעים אבל עם אווירה רומנטית וגם נוף. זה שיש לו משהו לנשנש בצד. זה שאין בו הפרעות אבל יש בו שירות מעולה. מכירים? כי אנחנו בדקנו, השווינו וזה מה שיצא:
גל שרון
06.05.2019
יש שעות למשל בין ערביים: 5 צימרים עם שקיעות מדהימות
שקיעה נחשבת לאחד ממחזות הטבע הרומנטיים ביותר. וכשמדובר בחופשה שבה הנוף הוא חלק מרכזי בחוויה, אתם בהחלט לא תרצו לוותר עליה. ליקטנו את הצימרים המושלמים לצפות בהם משקיעות צבעוניות מהפנטות, עם אפס הפרעות מסביב.
גל שרון
02.05.2019
אביב הגיע, פרח בא: 4 טיולי פריחה זוגיים ורומנטיים
סוף סוף השמש יוצאת, הציפורים מצייצות והפרחים מקשטים את הצפון. הפעם נשלח אתכם אל טיולי פריחה ייחודיים, מדהימים וסמוכים לצימר שתוכלו להוציא מהם תמונות חדשות ומטריפות יחד.
גל שרון
17.04.2019
מי יוזם את החופשה – הגבר או הגברת?
מלחמת המינים תמיד עושה עניין כשמדובר במי שיוזם, משלם, מציע ומפתיע. השבוע החלטנו ללכת צעד אחד קדימה אל שלב הבונוס ולבדוק מי מהשניים מתפקד כוועדת התרבות של הקשר ביניכם. ומה לדעתכם יצא?
גל שרון
11.04.2019
סגרתם צימר זוגי? 5 דרכים להתפנק כמו מלכים בחופשה
אתם עובדים קשה יום יום ובאתם לנוח. לעשות בטן גב. לנשום אוויר ולחוות זה את זו. ריכזנו עבורכם דרכים מעולות להתפנק כמו מלכים בארמון ללא יותר מידי מאמץ, בכל מתחם צימרים זוגי שתבחרו לסגור.
גל שרון
03.04.2019
מה לנו העבודה הזאת?! צימר זוגי בפסח
חולמים לברוח ולנצל את חופשת חג הפסח במקום פרטי ושקט עם בריכה בשמש מול הנוף? מבחר צימרים פנויים בפסח לזוגות ממתינים לכם לחופשה אביבית, צימרים רומנטיים לזוגות שיעשו לכם את החג!
גל שרון
21.03.2019
יודעים שבא אביב: טיולים זוגיים מומלצים בצפון
מי לא אוהב להריח את הדשא הירוק של אחרי הגשמים? להתרשם ממפל מים עוצמתי? לטייל בשיא עונת הפריחה במזג אוויר נעים וראות מעולה? הכנו לכם המלצות לטיולים בשניים בצפון, שתוכלו לשלב עם לינה בשלל צימרים לזוגות בסביבה.
גל שרון
14.03.2019
בילוי זוגי פורים 2019
מי אמר שפורים הוא חג גדול רק לילדים? זאת ההזדמנות שלכם לבלות בשקט במסלולי הטיולים גדושי המים, להשתתף במסיבת הפורים בישוב וההפנינג המרכזי בסביבה, ליהנות מהנחות ומבצעי 1+1 במגוון אטרקציות ולשתות יין באדיבות הצימר עד דלא ידע. הבונוס: הכנו לכם 4 הצעות לתחפושות זוגיות.
גל שרון
06.03.2019
זוגיות חזקה נבנית בהדרגה - טיפים לחיזוק הזוגיות
למה אסור להזניח את השיתוף של יומכם בעבודה? כיצד תכילו את בני הזוג בזמן כעס? ולמה בכלל אתם צריכים מקום אישי לחידוש היחסים? מערכת צימרים לזוגות מציגה: טיפים מעולים לזוגות שמחפשים את האושר, הניצוץ והאהבה שלא דועכת.
גל שרון
20.02.2019
בריכה פרטית מחוממת ומקורה בלי לקרוע את הכיס!
האינטרנט מלא בבקשות לדברים כאלה ואחרים "במחיר שפוי ולא יקר". אך האם בריכה פרטית מחוממת ומקורה בכלל יכולה להיות אחד מהם? כמה עולה להפעיל אותה? והאם לא כדאי לחפש במחיר מופחת מקום עם בריכה מרכזית?
גל שרון
12.02.2019
חופשה רומנטית מומלצת בכנרת – איך מוצאים אותה בכלל?
מבין מאות מתחמי צימרים זוגיים באזור הכנרת המבוקש, מסתתר האחד שמתאים לכם בול. אז איך באמת מוצאים אותו? קבלו את המדריך שלנו למציאת הצימר הזוגי המושלם תוך פחות מ-5 דקות.
גל שרון
07.02.2019
רמת הגולן לזוגות – יש במה להתאהב
נחלים, אטרקציות, אוכל טוב וכמובן השלג בחורף. אין זוג שלא ימצא את עצמו ברמת הגולן! לפניכם הצעות לבילוי המושלם לאוהבים שמגיעים הנה לנופש.
גל שרון
24.01.2019
מתנתקים מהעולם – 5 מקומות פרטיים באופן מוחלט
רק אתכם ואת הציפורים ישמעו כאן. לא תראו אף אחד חוץ מהמארחים בצ'ק אין והצ'ק אאוט וכל מה שתצטרכו כבר בפנים. אספנו 5 מתחמי נופש זוגיים מושלמים ושקטים, שלא תאמינו עד כמה הם פרטיים.
גל שרון
15.01.2019
הנופים היפים ביותר לנופש מושלם לזוגות אוהבים.
מחפשים נופש זוגי קצת אחר? רומנטי ושקט, להרגיש את הניתוק מחיי היום יום הלוחצים ? הרבה פעמים אנחנו רואים בטלוויזיה או בעיתונים מקומות עם נופים יפים וקסומים של מרחבים פתוחים. גלו מקומות נפלאים אלו.
רותם ונטיין
27.12.2018
הצעת נישואין ייחודית בצימרים הכי רומנטיים שיש
שובל של פרחים שמוביל אל החדר? שביל נרות הישר אל הבריכה? אולי שלט ענק מול תצפית נוף מיוחדת? אם אתם מתלבטים היכן ואיך להציע – יש לנו כמה צימרים לזוגות שאתם חייבים לראות!
גל שרון
22.11.2018
כרמים, סוסים ומה שביניהם – נופש זוגי בגליל העליון
נוף יפה פותח את הלב ואין ספק שמהבחינה הזו, הגליל העליון יכול לעשות רק טוב לזוגיות שלכם. כאן מסתתרים עשרות יקבים, תצפיות נוף משגעות ואטרקציות מיוחדות כמו רכיבה על סוסים וצהריים בשרי בבקתה חמימה. הנה כל הסיבות להזמין צימר לזוגות בלבד דווקא כאן:
גל שרון
15.11.2018
מחיי הרווקות לחיי הזוגיות - מעבר חד אך מיוחד
התחלתם לצאת אחרי תקופת רווקות ארוכה ובא לכם צימר? אל חשש, אנחנו כאן בשבילכם! כדי שלא תקבלו לנו בלק אאוט חלילה ובני הזוג יאבדו סבלנות, הנה מספר דברים שאתם יכולים ליזום ולהציע בצעדים הראשונים שלכם יחד כזוג במקום חדש עם פרטנר חדש. איחלנו בהצלחה.
גל שרון
25.10.2018
6 צימרים לזוגות יוקרתיים ומפנקים במיוחד בעין יעקב
אחד המושבים הכי תיירותיים בגליל הוא גם הרומנטי מכולם: נוף מיוחד של ירוק וים, השקעה היסטרית בכל פריט ורהיט, אירוח פורץ דרך גם מבחינה קולינרית ובעיקר, פרטיות מלאה ומוחלטת לכל זוג שמתכנן הגעה. סקירה מיוחדת על הצימרים של מושב עין יעקב.
גל שרון
18.10.2018
חופשה זוגית מלאה באטרקציות ואקסטרים
אם אתם מהזוגות שמעדיפים לצאת החוצה מארבעת הקירות, לראות את נופי הצפון המדהימים ולגלות את האזור שסביבכם – כל שצריך לעשות הוא רק להסכים על האטרקציה הבאה: מטיולי סוסים בשטח פתוח, דרך סיור יקבים מדליק ועד קטיף פירות עונתי, לפניכם מדריך האטרקציות השלם של צימרים רומנטיים.
גל שרון
11.10.2018
סוגרים את תשע"ח: מיהם הצימרים הכי יוקרתיים שעשו לנו את השנה?
צימרים לזוגות יוקרתיים ומפנקים במיוחד הם כבר מזמן לא מילה גסה. הדרישה למתחמי פינוק אלה רק התגברה והתעצמה לאורך שנת 2018 ונדמה כי התנאים והדרישות לנופש רומנטי ויוקרתי רק הולכים ומתחדדים. אז מי הם המתחמים שהכי אהבתם לנפוש בהם בשנה החולפת?
גל שרון
04.10.2018
נעלמה לכם הרומנטיקה בין כל החגים? - לברוח מהמשפחה בחג.
מארוחת חג אצל ההורים, אושפיזין בסוכה של החברים ומפגש עם הדודים שבאו מרחוק לאירוח אצלכם בבית וארוחת חג נוספת... תגידו, לא נמאס? הזדמנות אחרונה לצימר רק אתם ובני הזוג לקיץ 2018!
גל שרון
27.09.2018
הכי תוסס, הכי רומנטי: יינות לבנים שיעשו לכם את הקיץ
האוויר החם והלחות עושים חשק להרבה יין לבן מרענן ומרווה שיצטרף אליכם לבריכה ולג'קוזי. אז מהם הסוגים הכי מומלצים? מי הכי טעים עם ארוחת הערב ומי סתם יעביר לכם אחר צהריים כיפי של אבטיח ועוגה מול הנוף?
גל שרון
23.08.2018
חדשים פה? עצות רומנטיות לזוג הטרי שמגיע לצימר בפעם הראשונה
רק התחלתם לצאת לפני כמה חודשים אבל רואים את הניצוצות שעפים לכם בעיניים. קצת לפני "שבת אצל ההורים" והרבה לפני "שנעבור לגור יחד?" עשו לעצמכם טובה וקבלו מאיתנו מדריך רומנטי להעביר חופש מהיר וטוב של צימר זוגי בצפון.
גל שרון
15.08.2018
קיץ חם, חופשה לוהטת: הצימרים הכי מפנקים של קיץ 2018
בטח כבר יצא לכם לראות הקיץ זוגות חברים רבים שמעבירים את החופשה שלהם במקום פרטי מדליק ומפנק עם בריכה גדולה ועיצוב יוקרתי. אם זה עורר בכם חשק לארוז בגד ים וכמה בגדים ולצאת להתרענן בצפון עם בני הזוג, הרשו לנו להציג לכם את המפנקים והנכונים של הקיץ הזה.
גל שרון
07.08.2018
ניצוצות: חיזוק הזוגיות בחופשה טובה בלי הילדים
אמנם זה קיץ ויולי-אוגוסט הם "זמן ילדים" מובהק. אבל רגע – מה איתכם? זה גם הקיץ שלכם, החופש שלכם וההזדמנות להדביק פערים בזוגיות. הפעם ניקח אתכם אל מקומות טובים ללא הילדים, שיעשו לכם טוב לרומנטיקה.
גל שרון
24.07.2018
רומנטיקה היא לא מילה גסה: צימר כהפתעה בתאריך מיוחד
חוגגים שנתיים עם האהובים שלכם? מחפשים בילוי מקורי לרגל חצי שנה? מעוניינים במקום נוצץ במיוחד לכבוד האירוסין? אתר צימר זוגי גאה להציג – אלה המקומות שהכי קל וכיף להפתיע בהם את מי שאתם הכי אוהבים!
גל שרון
17.07.2018
צאו לנופש זוגי בכנרת במגוון צימרים מדהימים!
חופשה של שמש וים היא הדבר הכי רומנטי שהזוגיות שלכם רוצה לקבל... קבלו הצצה אל מתחמי הנופש הרומנטיים השווים ביותר על הכנרת. ככה זה כשנוף, איכות חיים ושפע של אטרקציות נפגשים יחדיו באגם היפהפה והכי מיוחד במדינה.
גל שרון
04.07.2018
הדובדבן של הקיץ לזוגות – בריכה פרטית!
הידעתם? מים תורמים לבריאות נפשית וגופנית, מפיגים מתחים ומאפשרים מחשבות אופטימיות, דמיון ושאיפות חדשות. אה כן, מבחינתנו הם גם שיא הרומנטיקה. כי איזה זוג יעדיף לבלות לבד-לבד ולהשתעמם למוות בלי בריכה שווה בתוך הצימר?
גל שרון
26.06.2018
לוגמים את השאטו: חופשה רומנטית בגליל המערבי
זוגות זוגות הם מגיעים הנה, אל המרחב הפסטורלי היפה במדינה בין ים ויער. זה שמסתיר בין מרחביו הפראיים מאות צימרים בעלי תו תקן עולמי מוביל, שפע אטרקציות ובעיקר ה-מ-ו-ן אלמנטיים רומנטיים שכל אחד יכול ליהנות מהם.
12.06.2018
5 עצות זהב להשבת הרומנטיקה והתשוקה לקשר הזוגי
כל זוג יודע עליות ומורדות לאורך השנים, אך החכמה היא לדעת כיצד להיחלץ מהמורדות ולהימנע ממשברים נוספים ככל הניתן בעתיד. מקבלת עזרה ותמיכה מקצועית ועד זמן רגוע של צימר זוגי – לפניכם 5 עצות זהב שיעזרו לכם להשיב את האש. לגזור ולשמור:
05.06.2018
ארוחה, ספא, בריכה: 4 צימרים קסומים ליום כיף זוגי
כדי לקבל חוויה רומנטית איכותית ושווה במיוחד, ממש לא חייבים להישאר ללילה. מבחר צימרים זוגיים בצפון מציעים יום כיף בצימר בימי אמצע השבוע, במחירים מעולים, עם מקסימום פרטיות ויחס אישי מעולה.
27.05.2018
הסוד לקשר- כללים לזוגיות טובה ומוצלחת
זוגיות טובה היא לפעמים עניין לא פשוט, אבל שזה עובד זה משתלם, מתכון בריא וטוב לחיים מאושרים, אז אם לא תחשבו על זוגיות ככאב ראש ותעקבו אחרי חמישה כללים בסיסיים וקלים מבטיחים לכם שיהיה לכם הרבה יותר קל ונעים להיות בקשר זוגי מוצלח.
29.04.2018
שף פרטי- ארוחה הכי רומנטית שיש
מה יותר כיף מלבוא לצימר מפנק ולא לצאת ממנו בכלל, לאכול ארוחת שף ברמה הכי גבוהה ללא צורך להתלבש, להתגנדר ולצאת מהצימר , אז אם בא לכם להישאר בבגדים הנוחים שלכם ועדיין ליהנות מארוחה טובה ורומנטית בצימר מפנק לזוגות שיש בו הכל, שף פרטי הוא הפתרון בשבילכם.
17.04.2018
צימרים עם הבריכות הכי יפות
יש בריכות ויש בריכות! שאנחנו מגיעים לחופשה קיצית או חופשה חורפית ומבחינתנו בריכה פרטית או בריכה במתחם היא חובה, עולם הצימרים מציע לנוע סוגים שונים של בריכות, בצורות , בגדלים ובסוג הבריכה , מבריכות ענקיות מפסיפס ועד בריכות אבן טבעיות , מה תעדיפו?
15.04.2018
קחו דף ועט וצאו לדרך: הצעת הנישואין המושלמת
החלטת להציע נישואין? הרף והציפיות גבוהים ורק ממשיכים לעלות, כך תהיה לך את הצעת הנישואין המושלמת, כי לא בכל יום מצהירים על הכוונות שלנו להיות ביחד ולאהוב עד שנזדקן.
10.04.2018
חוויה זוגית אקסטרימית
יוצאים לנופש בצפון ולא רוצים להישאר תקועים בצימר? אין סיבה שתעשו זאת- מגוון אטרקציות מעניינות ומרתקות לזוגות לחוויה זוגית אקסטרימית שתכניס קצת פלפל לחופשה שלכם.
03.04.2018
היי צפונה: איך תבחרו באיזה אזור בצפון לנפוש
מגוון של מקומות אירוח מעניינים פזורים ברחבי הארץ, אבל איך תדעו לבחור נכון את האזור בו תעבירו את החופשה הבאה שלכם? צימרים לזוגות בגליל המערבי יהיו תמיד תשובה טובה- אך לא רק... כמה טיפים לפני יציאה לצימר בצפון
20.03.2018
מבצעים חמים: התקופה החמה לעונה הקרה
עונת הקיץ מגיעה בצעדי ענק ומביאה לנו ימים חמים מעת לעת במהלך האביב ובכל זאת, אנחנו בעונה קרירה בה השמש שקרנית והגשם כמעט ולא מגיע... זה הזמן הנחשק ביותר לצאת לחופשה! מבצעים חמים לעונה הקרה.
13.03.2018
שששששקט... צימרים מבודדים שזוגות אוהבים
מקומות רועשים והומי אדם אנחנו יכולים למצוא תמיד.... החוכמה היא לדעת למצוא את הצימרים השקטים והמבודדים, כאלה שמתאימים בדיוק לזוגות ויגרמו לרומנטיקה לעוף לגבהים אחרים... צימרים מבודדים שזוגות אוהבים ואין סיכוי שיוותרו עליהם!
08.03.2018
שביל ישראל ביום ולהתפנק בצימר בלילה
הטרק הישראלי שלנו, שביל ישראל המפורסם המתחיל אי שם בקיבוץ דן שבצפון ומסתיים הרחק הרחק בדרום הארץ בבית ספר שדה באילת מוציא אותנו לראות ולהכיר את המדינה דרך הרגליים. מי אמר שחייבים להתלכלך?
20.02.2018
למה הכי כדאי להזמין חופשה בצימר?
כולנו מכירים את ההתלבטות הבלתי פוסקה הזו... צימר או מלון? מה שווה יותר? מה עדיף? ולמה כדאי להזמין חופשה בצימר? כל התשובות ממש כאן.. ולפי דעתנו תבחרו בצימר ולא תתחרטו!
06.02.2018
החופשה הכי טעימה שיש: מרכזי טעימות יין ושוקולד
יוצאים לצימר לזוגות בלבד בגליל העליון ומבקרים במקומות עם הטעמים הכי עשירים ומתוקים שיש. יקבים איכותיים בצפון, מרכזי טעימות שוקולד וחוויה מתוקה שתמלא לכם את היום בכיף ובהנאה ובסיום תוכלו להתפנק בצימר רומנטי לזוגות ולהשלים את ההנאה המתוקה!
04.02.2018
להתחמם ברמה: צימרים לעונת השלג
החורף החל לתת את אותותיו ויחד איתו מגיע השלג הלבן והצחור לכסות את האזורים הגבוהים במדינה.. פשוט להרגיש בשוויץ ולהישאר בארץ!
23.01.2018
ערב סרט חורפי בצימר: 5 סרטים רומנטיים קלילים ומומלצים
אין מושלם יותר מערב גשום שכולל פופקורן, שמיכה וסרט טוב במסגרת הזמן הלילי השקט שלכם יחד בתוך הצימר. ליקטנו 5 סרטים סופר רומנטיים שיתאימו לאווירת הנופש הקלילה והמפנקת.
09.01.2018
גבר, זה בשבילך: 5 מחוות רומנטיות שבת הזוג שלכם ממש תעריך
נשים יודעות מה הן רוצות. ואתה? מלפרוש שמיכה על החוף ולצפות בכוכבים ועד לפנק אותה בחופשת צימרים לזוגות עם בריכה פרטית, הנה מספר רעיונות טובים להגיע לליבה של בת הזוג שלך, סתם כי ככה בא לנו:
07.01.2018
דייט לאוהבים: רעיונות לבילוי רומנטי במיוחד במהלך החופשה
מומחים רבים טוענים שסוד החופשה הרומנטית הוא מה שתעשו בה יחד כזוג. על כן אם אתם מזמינים צימרים לזוגות בקרוב, בחרנו עבורכם מספר רעיונות טובים לבילוי הכי רומנטי שאפשר:
02.01.2018
חורף חם: צימרים בדקה ה-90 עם גקוזי ספא
סוף השבוע הגיע, הוא גשום וסוער אבל ממש לא מפיג את השעמום בבית... תרשו לנו להציע לכם חלום רומנטי מושלם בדקה ה-90 של סוויטה מפוארת, יין טוב וג'קוזי ספא לוהט.
24.12.2017
קסם של חורף: 4 צימרים לחופשה עונתית גשומה מול הנוף
להתכרבל עם בני הזוג מתחת לשמיכה, לצפות בסרט טוב עם ים של מתוקים וקמין מפנק ברקע, לעשות לחיים עם היין מתוך הג'קוזי... החורף כאן ויש לו רק דברים טובים להציע:
19.12.2017
קולולו: צימרים מהפנטים לימים שאחרי החתונה
מזל טוב לכם! עכשיו כשהאירוע מאחוריכם, מה עם קצת רומנטיקה ורוגע כדי להתפרק מהלחצים סביב החתונה? קבלו מספר צימרים לזוגות שהם בגדר חלום זוגי לירח דבש מקוצר:
12.12.2017
חורף מהסרטים: צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא
מרגישים שאתם צריכים מפלט מהלחץ? בואו שבו, הישענו לאחור ותרגיעו. אחר כך נזמין אתכם לארוחה, עיסוי אבנים חמות וטבילה בבריכה הלוהטת. אלה ההמלצות שלנו על צימרים לזוגות עם טיפולי גוף וספא:
10.12.2017
על עיסויים ופינוקים: מתחמי ספא יוקרתיים באזור הכנרת
נופש חורפי במתחמי צימרים לזוגות בכנרת לא יכול להתקיים בלי עיסוי טוב. אז מי המפנק מכולם ולמי יש את הנוף המושלם? בדקנו כל מה שצריך על מתחמי הספא בכנרת והסביבה:
05.12.2017
נשיקת חצות: אלה הם הצימרים הכי טובים לסילבסטר 2018
סילבסטר 2018 עוד רגע כבר כאן, ואין בילוי רומנטי יותר מצימר זוגי ומפנק, הרחק מכל ההמולה של כולם, אפשר למצוא שקט ואינטימיות ,ליהנות מג'קוזי וסאונה , קמין נעים ועוד המון פינוקים, לחיי הרומנטיקה ולחיי השנה החדשה!!
21.11.2017
יש קולינריה בצפון: המסעדות הכי רומנטיות שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.
שחושבים על חופשה זוגית ורומנטית בצימר, חושבים בעיקר על גקוזי חמים עם 2 כוסות יין, או בריכה פרטית אינטימית אבל כמובן שכדי להשלים את התמונה של החופש חייבים גם לבקר במסעדה רומנטית , ארוחה לאור נרות זה שיא הרומנטיקה והכיף.
19.11.2017
ואיפה הרומנטיקה? כך תצאו לנופש עם הילדים ועדיין תצליחו ליהנות מרגעים יפים של אהבה
זוג בצימר זו שיא הרומנטיקה. אבל כשמגיעים עם הילדים? זו כבר חופשה משפחתית לכל דבר שנדמה שאין לה שום צד אינטימי. תתפלאו, לפניכם כמה הצעות כיצד ליצור לכם גם בחופשה משפחתית קצת זמן רומנטי ואיכותי לעצמכם..
14.11.2017
החורף בפתח: מה כדאי לבדוק שיש בצימר לפני שמזמינים?
חופשה בחורף היא שונה מחופשה קיצית, זה ברור, אבל גם לה יש את היופי והקסם שלה, רוגע, רומנטיקה, הגשם שיורד בחוץ, ריח האדמה הרטובה וכמובן האבזור והפינוקים שנמצא בצימר , אבל מה בכל זאת חשוב שנבדוק טרם ההזמנה, כדי שלא נתאכזב:
05.11.2017
בחוץ גשום, בפנים לוהט: עשרת הצימרים הכי רומנטיים לחורף 2018
חורף בחוץ וקר והגשם דופק על הגג, אבל בתוך הצימר חמים ונעים , אין כמו ללגום כוס יין אדום או לבן על פי טעמכם בתוך ג'קוזי חם ומבעבע או מול קמין יפהפה שמפיץ אור וחום נעימים . יש רומנטי מזה?
29.10.2017
מבלים ואוהבים: צימר לזוגות ושלוש הצעות לאטרקציות רומנטיות באזורי הצפון
חופשה רומנטית היא לא רק צימר רומנטי עם ג'קוזי ספא מפנק ויין לפעמים מתחשק לנו איזה פעילות זוגית רומנטית וכיפית שתעצים את החווית הביחד בחופשה לפניכם מספר רעיונות לבילויים שיקפיצו לכם את החופשה:
24.10.2017
צימרים בחרמון לזוגות והמקומות השווים בסביבה
אחרי שתעשו לכם בוקר פינוקים מושלג, לא יחסרו לכם מקומות נוספים להמשיך בהם את יום החוויות. מגיעים לאירוח צימרים בחרמון לזוגות? לא רק ההר יחכה לכם...
17.10.2017
מצעד שמונת המבוקשים: 8 צימרים מיוחדים לזוגות שכדאי להכיר
כל מחפשי החופשות המיוחדות יכולים עכשיו לנוח. עשינו לכם את החיים הרבה יותר קלים והבאנו עד אליכם להיכרות מהירה שמונה צימרים מיוחדים לזוגות מכל קצוות הצפון.
15.10.2017
מחפשים צימר זוגי בגליל? הנה ההצעות הטובות ביותר שלנו
לא פעם שואלים אותנו היכן נמצא אותו צימר זוגי בגליל שמעניק את החופשה הרומנטית המושלמת. אז הכנו לכם רשימה של כל המומלצים, כדי שתוכלו כבר לקבל מידע להחליט מביניהם:
10.10.2017
צימרים בגליל העליון לזוגות – רעיונות מקוריים לפעילות בערב
אחרי שהשמש שוקעת ומסלולי הטיול והאטרקציות נסגרים, בדרך כלל מה שנשאר זה רק אתם והצימר. הנה כמה דברים לעשות בשהות שלהם בכל מתחם צימרים בגליל העליון לזוגות:
08.10.2017
צימרים לזוגות ברמת הגולן במחירים אטרקטיביים
כשהלחות והשרב הופכים את השהות בחוץ לבלתי נסבלת, רמת הגולן הופכת לאזור הכי נעים וקריר בארץ. הנה כמה פתרונות חסכוניים להזמנת צימרים לזוגות ברמת הגולן לקיץ הנוכחי:
03.10.2017
יין, אגם ושמש גם: צימרים במושב דלתון
כשאתה ממוקם מול הכרמים היפים וטבע פראי הוא הדבר העיקרי סביב, אפשר להבין למה כולם רוצים לבקר אצלך בחצר... הכירו את החוויה הכי כפרית בצפון – צימרים במושב דלתון.
01.10.2017
אל קצה הנוף: צימרים במושב חזון שיגרמו ללסת שלכם ליפול
אין לנו מושג אם אי פעם שמעתם על המקום הזה, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שכאן תצפה לכם אחת מחוויות האירוח המפנקות והמרגשות ביותר. זמן להכיר – צימרים במושב חזון.
24.09.2017
צימרים לזוגות בצפון – המלצה על טיול רומנטי של לילה אחד בגליל העליון.
לקום ברגוע עם הקפה, לצאת מהבית מאוחר ולהעביר את שארית הזמן בתוך המים עם הפסקות לארוחות שוות. הנה ההמלצה שלנו ללילה של צימרים לזוגות בצפון במקום היפה במדינה:
19.09.2017
צימרים מיוחדים לזוגות – אז מה בעצם כל כך מיוחד כאן?
אם אתם יוצאים בקרוב לנופש צימרים מיוחדים לזוגות, אתם בטח מחפשים מקום לא שגרתי לאירוע רומנטי או בילוי מפואר ביחד. כך תדעו כיצד לאתר את המקום הכי מיוחד שרק אפשר:
09.07.2017
אהבה בטופ: צימרים לזוגות בלבד
אם אתם חובבי תיירות מושבעים שאוהבים לטייל עם בני הזוג שלכם, אתם בטח מודעים לכלל יתרונותיהם של צימרים לזוגות בלבד. אבל רק למקרה שלא, הנה כל הדברים שחשוב לדעת:
02.07.2017
אהבה, פתאום היא מתפרצת: צימרים מומלצים לזוגות – ספיישל קיץ 2017
כשהחום מטפס מעלה והבריכה הפרטית כבר מזמינה קפיצת ראש, אי אפשר שלא להגיש לכם טעימה מהמקומות הכי שווים של הקיץ הקרוב. והפעם – צימרים מומלצים לזוגות כבר החודש!
25.06.2017
צימרים מיוחדים לזוגות
מה הופך צימר למיוחד באמת? האם יש הבדל בין המקומות המיוחדים במחיר? והאם זה מתאים רק לאירועים? אנחנו עונים על כל השאלות שלכם בנושא צימרים מיוחדים לזוגות.
18.06.2017
מושלם או מוגזם? השווינו בין 5 צימרים לזוגות
רומנטיקה היא חלק בלתי נפרד מכל נופש צימרים לזוגות. אך מהם המקומות שבאמת עושים אותה למושלמת? ערכנו השוואה בין 5 צימרים שונים ומצאנו זוכה אחד מושלם ביותר.
11.06.2017
מעל הכנרת, בשיא הפסטורליות: צימרים ברמות לזוגות בלבד
מה יש לחפש במושב רמות אתם שואלים? באמת הכל: כנרת, אטרקציות, מסעדות, אנשים טובים וגם המון צימרים ברמות לזוגות שיעניקו לכם חופשה פרטית ומדהימה במיוחד.
04.06.2017
צימרים רומנטיים לזוגות – כך תפתיעו בענק את האהובים שלכם
השכרת צימרים רומנטיים לזוגות ממש לא חייבת להיות "סתם". החל מבריכת שחייה פרטית ועד הצעת נישואין מול הנוף היפה במדינה, קבלו את הטיפים הטובים ביותר לחופשה בהפתעה.
21.05.2017
8 צימרים מומלצים לזוגות שעשו לנו את החודש
לא בכל יום אנחנו בוחרים את הצימרים הכי שווים שיש... אספנו 8 צימרים מומלצים לזוגות שפשוט עושים לנו טוב על הנשמה ולכם הם בטוח יעניקו חופשה מדהימה:
21.05.2017
צימרים בגליל העליון לזוגות: טיפים לבילוי המושלם
אם כבר צימרים בגליל העליון לזוגות, למה שלא תעשירו את החופשה שלכם בעוד משהו מעניין? הכנו לכם מספר טיפים רומנטיים שעומדים לשבור לכם את השגרה עד הסוף:
16.05.2017
אהבה פורחת: צימרים רומנטיים בצפון במיוחד לאביב
סופסוף כבר לא כל כך קר, אבל הנוף עדיין ירוק ומדהים והמחירים? עדיין נמוכים מהרגיל. זה בדיוק הזמן למצוא לכם צימרים רומנטיים בצפון, רגע לפני הניקיונות לפסח.
15.04.2017
צימרים רומנטיים במיוחד להפתעות חגיגיות!
לקחת את בני הזוג לחופשה במסווה של דייט לוהט זאת כבר מזמן משימת חובה בקרב כל זוג. מהפתעת יום הולדת ועד ירח דבש - צימרים רומנטיים במיוחד ומה הם כוללים בפנים:
22.02.2017
עוד מעט הקיץ: ואיפה מוצאים צימרים זולים בצפון לפני שהמחירים עולים?
הנופש מתוק הרבה יותר כשהוא עולה פחות. אך האם צימרים זולים בצפון באמת מספקים בדיוק את אותם הדברים אחרי ההנחה? הנה כל מה שהמתארחים בזמן הקרוב צריכים לדעת:
22.02.2017
צימר עם גקוזי בחדר - חופשה מפנקת ורומנטית
צימר עם ג'קוזי הפך בשנים האחרונות לבחירה פופולרית ביותר עבור זוגות המחפשים חופשה מפנקת ורומנטית. הג'קוזי מוסיף מימד נוסף של הנאה ופינוק לחופשה, ומאפשר לכם ליהנות מזמן איכות אינטימי ומרגיע.